Prepar3D help

Lockheed Martin bied ons aan Prepar3D v4 en v5 is nou eie aan 64-bis-stelsels en VR-versoenbaar. Prepar3D betrek gebruikers met intensiewe opleiding deur realistiese omgewings. Ideaal vir kommersiële, akademiese, professionele of militêre onderrig.
Dariussssss

Prepar3D help

Ongeleesde pos by Dariussssss »

As u probleme, foute ervaar, of as u vrae het oor die Prepar3D Simulator, plaas dit hier. Vertel ons ook oor oplossings vir verskillende probleme en foute in hierdie simulator.

lmaselli

Prepar3D help

Ongeleesde pos by lmaselli »

Hello!
In die eerste plek wil ek jou geluk te wens vir die groot werk wat jy doen.
'N Paar dae gelede het ek "P3D V3.4 ", Die eerste scenario wat geïnstalleer is, was" Balearic Island "en ek het 'n probleem opgemerk met die verhoging van grond in LEMH en die probleem met die ligging in LESL.
Groete!

Dariussssss

Prepar3D help

Hallo en welkom by ons forum.

Ons sal ons bes doen om u hiermee te help. Daardie landskap, is dit hier of êrens anders afgelaai?

Groete

lmaselli

Prepar3D help

Ongeleesde pos by lmaselli »

Dit is van hierdie bladsy afgelaai. Baleariese eilande V2.

Groete.

quietflyerBob

Prepar3D help

Ongeleesde pos by quietflyerBob »

Hallo,

baie komplimente vir u werk, dit is 'n baie goeie hulpmiddel vir ons! Ek het probleme met sommige add-on, byvoorbeeld die Airbus A300 Multi-afleweringspak; Ek is geïnstalleer in my Microsoft Fs-gids, en dit werk baie goed. Nou wil ek dieselfde pakket installeer P3D wat ook in dieselfde programlêers (x86) geleë is, maar die motorinstaller laat my nie toe om te kies nie P3D. In elk geval, ek het baie ander pakkette van Rikooo in albei Sims geïnstalleer; Wats fout? Dankie vir jou hulp
screen.PNG
skerm.PNG (128.72 KiB) 3352 keer gekyk
Die aanhangsel programs.PNG is nie meer beskikbaar nie
Aanhegsels
programs.PNG
programme.PNG (27.83 KiB) 3352 keer gekyk

Dariussssss

Prepar3D help

Hallo en welkom.

Ek het hierdie vliegtuigpakket in gehad FSX en dit was redelik goed.

Ek is nie vertroud met die tegniese deel van die P3D maar dit is moontlik dat u 'n soort konflik met hierdie twee sims het. Ek sien op die foto's dat u voorsien het dat u albei op dieselfde plek geïnstalleer het ... dit is nie 'n slegte ding om dit op verskillende hardeskywe te laat installeer nie, as u dit so kan doen.

Groete

Post Reply

Terug te keer na "Prepar3D v4 en v5 (64 bisse) ”