Jet Blue Airbus A-320 mega pak. Eweskielik.....

Lockheed Martin bied ons aan Prepar3D v4 en v5 is nou eie aan 64-bis-stelsels en VR-versoenbaar. Prepar3D betrek gebruikers met intensiewe opleiding deur realistiese omgewings. Ideaal vir kommersiële, akademiese, professionele of militêre onderrig.
spilok

Ongeleesde pos by spilok »

Ek geniet die Jet Blue A-320 Mega Pak vliegtuie in v4 nou al 'n paar maande. HEELTEMAL, ek kan nie een van die 320's tot 'n ordentlike opstygspoed versnel nie. Hulle is traag, beweeg soos skilpaaie, en niks wat ek al probeer het, laat hulle beweeg soos vroeër nie. Wat kon verander het? Ek het dit verwyder en weer geïnstalleer, maar dit is dieselfde.  
Wat kan ek kyk om te sien wat veroorsaak het dat hierdie traagheid by al die vliegtuie in hierdie pak plaasgevind het? Ek het dit van Rickooo afgelaai, wat verseker dat hulle dit is P3dv4 goedgekeur.

Stan

spilok

Ongeleesde pos by spilok »

TOEMAAR.

Ek het dit agtergekom. Lyk my joystick is nie korrek gekalibreer sedert my herinstelling nie. Ek het nie gekalibreer nie, en het dan weer ingestel op standaardinstellings van die kalibrasie. Herkalibreer en al my krag is nou terug. Dit lyk asof die gaskalibrasie geskroef is.
Dankie vir die lees.
Stan

BESLUIT

Post Reply

Terug te keer na "Prepar3D v4 en v5 (64 bisse) ”