Vliegtuig Deisgn

Lockheed Martin bied ons aan Prepar3D v4 en v5 is nou eie aan 64-bis-stelsels en VR-versoenbaar. Prepar3D betrek gebruikers met intensiewe opleiding deur realistiese omgewings. Ideaal vir kommersiële, akademiese, professionele of militêre onderrig.
jimos

Vliegtuig Deisgn

Ongeleesde pos by jimos »

Is daar iemand hier wat 'n konsepvliegtuig vir die gemeenskap kan ontwerp? Ek is op soek na iemand om 'n langafstand-Turbo-stut te ontwerp. Dit is moontlik om vrag / Pax oor 'n afstand van 3500 NM te vervoer teen 'n relatief hoë spoed. Ek wil dit graag in Air hauler 2 gebruik, sodat die MTOW wat ek dink nie meer as 3 miljoen kan gaan nie. As iemand kan help om dit te laat weet, kan ons dit oplaai vir almal om te gebruik?

DRCW

Vliegtuig Deisgn

Ongeleesde pos by DRCW »

Hallo, ja, ek kan u help om 'n bestaande vliegtuig te gebruik wat u gebruik, en u kan wys hoe u die CFG-lêer van die vliegtuig kan aanpas om die bereik en die snelheid van u vliegtuig te vergroot. As u nog nooit 'n CFG-lêer oopgemaak het om dit op te spoor nie, hang dit af van die weergawe van P3D jy het. Weergawe 1,2, en 3 moet in Program x (86) wees. binne u rekenaar. As jy het P3Dv4 geïnstalleer, dit is in u standaard geleë Program lêer gids onder Lockheed Martin. Nou moet ek weet of u sleepwa 'n rekwisiet of 'n vliegtuig is. As dit 'n stut is, moet ek weet of dit 'n turbo-weergawe is. Sonder hierdie inligting kan ek u slegs 'n voorbeeld gee: ek neem 'n standaard 2-enjinstut vir hierdie uitdrywing. Nadat u die Lockheed Martin-map oopgemaak het, blaai af na simobjects, maak dit oop en dan sal jy die vliegtuigse vouer, maak dit oop en soek die vliegtuig wat u wil verander. Sodra u die vliegtuigmap wat u gekies het, oopmaak, sal daar 'n lêermark wees vliegtuig cfg . As dit die eerste keer is dat u 'n CFG-lêer oopmaak, klik dan met die rechtermuisknop daarop en open dit met 'notepad'. As die program beweer dat u toestemming daarvoor nodig het, klik dan en sleep die hele vliegtuigmap na u lessenaar sodat u kan maak die veranderinge.

Hierdie voorbeeld het ek uit die De Havilland Beaver DHC2 getrek

Stap een verander jou maksimum gewig

[WEIGHT_AND_BALANCE]
max_gross_weight = 5090 // (pond) Verhoog 5090 deur 2000 sodat dit 7090 lees
leeggewig = 3410 // (pond)

Stap 2 Verhoog jou omvang

[GeneralEngineData]
engine_type = 0 // 0 = Zuiger, 1 = Jet, 2 = Geen, 3 = Helo-turbine, 4 = Rocket, 5 = Turboprop
Motor.0 = -0.15, 0.0, 0.0 // (voete) longitudinale, laterale, vertikale afstand vanaf verwysingsdatum
fuel_flow_scalar = 1.0 // Brandstofvloei-skalaar Om die reeks te verdubbel, verander 1.0 sodat dit lees 0.48
min_throttle_limit = 0.0 // Minimum persentasie gas. Oor die algemeen negatief vir turbine-omkeerder

Stap 3 Verhoog enjin krag

[Piston_engine]
power_scalar = 1.0 // Zuiger krag scalar
cylinder_displacement = 109.4 // Kubieke duim per silinder
compression_ratio = 6.0 // Kompressieverhouding
number_of_cylinders = 9 // Aantal silinders
max_rated_rpm = 2300 // Max. gegradeerde RPM
max_rated_hp = 450 // Maksimum gegradeerde HP verander 450 na 'n hoër getal in hierdie geval. Ek sal 200 hp byvoeg sodat 450 word 650

As jy meer hulp nodig het, laat my weet

Post Reply

Terug te keer na "Prepar3D v4 en v5 (64 bisse) ”