"Embraer EMB-120 Mega Pack FSX & P3D"

Lockheed Martin bied ons aan Prepar3D v4 en v5 is nou eie aan 64-bis-stelsels en VR-versoenbaar. Prepar3D betrek gebruikers met intensiewe opleiding deur realistiese omgewings. Ideaal vir kommersiële, akademiese, professionele of militêre onderrig.
bobrad79
Mees gebruikte simulator: FSX
Plek: ADEALAIDE

Ongeleesde pos by bobrad79 »

Hallo ... Ek het die bogenoemde lêer in geïnstalleer P3Dv4 maar die instrumente werk nie,
Ek het outomaties geïnstalleer en het ook handmatig geïnstalleer.
Cheers Hoop dat sommige liggame kan help

SORRY MENSE MAG NEXT TIME EK SAL VOOR DIE POSTING LEESB) B) B) B) B) Probleem vas gedank

davgál1

Ongeleesde pos by davgál1 »

Goeie middag, forum:
Ek wil graag oor die enjin begin in hierdie vliegtuig vra, want elkeen wat ek begin, gee die enjins volle krag vir ongeveer 10 minute, ondanks die feit dat die Power Levers in Idle-posisie is, sowel as Condition Levers (veer).
Ek voer (uiteraard) nie regte beginprosedures uit nie, maar die prosedures uit die PDF van die addon.
Hoop jy kan my help.
Groete,

David

DRCW

Ongeleesde pos by DRCW »

Skakel eers jou internetbeveiligingsprogram uit en installeer die program weer. Laat my weet as dit werk

davgál1

Ongeleesde pos by davgál1 »

Dankie vir jou antwoord.
Klaar, maar dit werk nie ... nie

David

DRCW

Ongeleesde pos by DRCW »

Goed, ek sal hierdie megapak aflaai na P3D V4 en kyk wat daar is en hoe om dit reg te stel. Ek sal terugkom met jou

DRCW

Ongeleesde pos by DRCW »

Terwyl ek hierdie sagteware aflaai, het ek in die leesstof aangetoon dat daar 'n Geel goewerneur is wat op die gaspaneel genoem word. Dit sal jou nie toelaat om bo 10% van N1 te gaan nie. Hierdie goewerneur moet aktief wees tydens die aanvang en ontkoppel by versnelling. As jy daarvan bewus is en die prosedure volg, kan dit wees waar daar 'n fout in die kodering is. Jou op hoogte hou

DRCW

Ongeleesde pos by DRCW »

Goed, ek het na die vliegtuig gekyk, en die probleem is inderdaad 'n koderingsprobleem tussen die 2D-smoorpaneel en die goewerneurfunksie. U sal daarop let dat die goewerneur slegs op die 2 D-pop-uppaneel is, nie in die virtuele kajuit nie. Tydens die opstart lyk dit asof die brandstofkontrole ook uitpluk. Hier is 'n konflik tussen die virtuele en 2D-panele. Hulle speel nie lekker nie. Die virtuele paneel is verwant aan die standaard King Air in P3D. Ek sal bietjie rondspeel en kyk wat ek kan doen

daveh

Ongeleesde pos by daveh »

Hallo, ek het pas hierdie pakket afgelaai by FSX. Ek dink eerlikwaar dat dit een van die beste downloads is wat ek nog ooit afgelaai het! Die raampryse word nie beïnvloed nie, en die kajuitbesonderhede (2D-paneel, meter ens) is geweldig. Welgedaan Rikooo!

Post Reply

Terug te keer na "Prepar3D v4 en v5 (64 bisse) ”