Grumman Mallard

Lockheed Martin bied ons aan Prepar3D v4 en v5 is nou eie aan 64-bis-stelsels en VR-versoenbaar. Prepar3D betrek gebruikers met intensiewe opleiding deur realistiese omgewings. Ideaal vir kommersiële, akademiese, professionele of militêre onderrig.
jdlinn

Grumman Mallard

Ongeleesde pos by jdlinn »

Gevreesd as ek hierdie vliegtuig behoorlik kan laai ... al wat ek kry, is 'n rookwolk waar dit moet wees. Ek wil dit na die regte vouer wys, en as ek die vouer oopmaak, lyk die installasie goed, presies soos dit moet. Maar wanneer u die vliegtuig kies, is daar geen voorskoufoto nie, en alhoewel die vliegtuig in die uitgesoekte vliegtuig vertoon, kom dit nie op nie (net die rookwolk). ek gebruik P3D V4.2.

Dieselfde probleem met die Grumman Albatross. Miskien nie goed vir 4.2 nie?

Dankie
Doug / RTMM

Gebruiker-avatar
rikoooo
Administrateur wêreldwyd
Plek: SWITSERLAND
Kontak:

Grumman Mallard

Ongeleesde pos by rikoooo »

Hello Doug,

Die Mallard en Albatross is tans nie versoenbaar nie P3D v4 omdat hul modelle vir FS2004 gemaak is, dus nie versoenbare 64-stukkies nie. P3D v4 is slegs 64 stukkies en geen erfenis vir 32-bis-modelle nie. Ek sal hierdie inligting op die webblaaie hiervan korrigeer add-ons.

Milton Shupe is egter tans besig met 'n oorspronklike omskakeling vir die Mallard en dit sal binnekort versoenbaar wees P3Dv4. Ons sal die lêer opdateer sodra dit in die openbaar vrygestel word.

gelukkig vlug
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

jdlinn

Grumman Mallard

Super wat die vrae beantwoord. Dankie.

Doug

Gebruiker-avatar
rikoooo
Administrateur wêreldwyd
Plek: SWITSERLAND
Kontak:

Grumman Mallard

Ongeleesde pos by rikoooo »

Hi,

Die Mallard is nou versoenbaar P3D v4, 'n nuwe weergawe is vrygestel :)

Link https://www.rikoooo.com/downloads/viewdownload/99/816

Gelukkige landings
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

jdlinn

Grumman Mallard

Dankie Erik! Laai dit nou af.

Doug

Post Reply

Terug te keer na "Prepar3D v4 en v5 (64 bisse) ”