Kanariese Eilande in P3Dv4.2

Lockheed Martin bied ons aan Prepar3D v4 en v5 is nou eie aan 64-bis-stelsels en VR-versoenbaar. Prepar3D betrek gebruikers met intensiewe opleiding deur realistiese omgewings. Ideaal vir kommersiële, akademiese, professionele of militêre onderrig.
Seat7A

Ongeleesde pos by Seat7A »

Hi
Ek kan nie die foto-landskap kry om in te werk nie P3Dv4.2. Ek het 'n outomatiese installasie gedoen. Weet iemand hier of dit in weergawe 4.2 sal werk. Daar is geen verskil in die landskap as ek die foto-landskap ontkoppel en die standaard gebruik nie P3D natuurskoon.

/ Thomas

Gebruiker-avatar
rikoooo
Administrateur wêreldwyd
Plek: SWITSERLAND
Kontak:

Ongeleesde pos by rikoooo »

Hallo, Thomas,

Word die landskap in die natuurskoonbiblioteek van P3D v4? Dit is die belangrikste.

Gelukkige landings
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

DRCW

Ongeleesde pos by DRCW »

As erger erger word. doen 'n handleiding. Skep 'n gids deur middel van dokumente en noem dit ' Kanariese Eilande "Plaas die vouer op u lessenaar. Kies 'n handleiding en kies die vouer wat u as aflaaiplek geskep het. Sodra die vragmap gelaai is, kopieer en plaas die vouer in P3D v4 Add-ons lêer in u dokumentmap. Begin P3D V4-program. Druk die alt sleutel om die spyskaart oop te maak. Kies Wêreld / Landschap Biblioteek En dan Voeg area by..., kies nou die lêergids in dokumente ... Aktiveer dan. Dit moet die natuurskoon aktiveer. Die mense by Lockheed sit die P3D v4 Add-ons lêergids in u dokumente-lêergids, want as u die program moet herlaai ... al u natuurskoon add-ons sal nog steeds daar wees. Op hierdie manier hoef u nie al u natuurskoon van voor af te herlaai nie. Al wat u hoef te doen is om die lêers weer te aktiveer.

wozee

Ongeleesde pos by wozee »

Haai daar. Ek het 'n handleiding geïnstalleer in P3dV4.2 en dit het heeltemal OK ingegaan ... Lyk baie baie mooi

Post Reply

Terug te keer na "Prepar3D v4 en v5 (64 bisse) ”