Nuwe CL215 werk nie heeltemal nie

Lockheed Martin bied ons aan Prepar3D v4 en v5 is nou eie aan 64-bis-stelsels en VR-versoenbaar. Prepar3D betrek gebruikers met intensiewe opleiding deur realistiese omgewings. Ideaal vir kommersiële, akademiese, professionele of militêre onderrig.
Dragnhorn

Ongeleesde pos by Dragnhorn »

Hi almal,
Ek is lief vir hierdie vliegtuig en het dit net by Rikoooo gevind. Dit lyk, klink, vlieg goed, maar ek kan nie die kleppe kry nie, gereed om te werk. Alle ander beheer oppervlaktes is ok. Ek het die Controller opsies nagegaan en Gear ingestel op G. Hierdie werk vir alle ander vliegtuie behalwe die CL215. Enige iemand anders ervaar dit of het 'n oplossing?

Dankie

bobyor

Ongeleesde pos by bobyor »

Ek het die CL215 wat inloop P3Dv4.2 sonder probleme. nie seker wat om te sê nie, behalwe as u dit heeltemal verwyder, laai 'n nuwe eksemplaar af en installeer dit weer.
Sterkte, dit is 'n gre4at-vliegtuig om te vlieg.

Bob

Dragnhorn

Ongeleesde pos by Dragnhorn »

Dankie Bob, dit is goed om te weet dat dit wel werk. Nie seker waarom die kleppe en toerusting nie werk nie. Toe ek dit die eerste keer laai, is die toerusting af. Het gevat, maar kon hulle nie grootmaak nie. As ek oorskakel na 'n ander vliegtuig en die rat optel, kan ek teruggaan na die CL215, en dit word ook verhoog. Maar ek kan dit natuurlik nou nie laat sak nie. Ek het 'n verwydering en weer geïnstalleer, maar ek sal dit weer probeer!

bobyor

Ongeleesde pos by bobyor »

Van die lees van die forums, is daar baie kommentaar oor lêers wat nie van rikoooo werk nie.
Ek het van 'n ander webwerf afgelaai. Miskien as jy nog steeds probleme het, probeer 'n alternatiewe aflaai.

Cheers

Gebruiker-avatar
rikoooo
Administrateur wêreldwyd
Plek: SWITSERLAND
Kontak:

Ongeleesde pos by rikoooo »

Hi,

Die lêers van Rikoooo is presies dieselfde as van ander webwerwe, die enigste verskil is dat die auto-installer skuif die lêers outomaties in die regte vouers, dit is dit. U hoef nie elders af te laai nie.

Freeware is nie perfek nie en dit is normaal om 'n paar probleme te hê, hoewel die meeste van die probleme in die Readme.txt of handleiding verduidelik word, wat die meeste mense nie pla om te lees nie. Hier is die werklike probleem.

Gelukkige vlugte
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

Post Reply

Terug te keer na "Prepar3D v4 en v5 (64 bisse) ”