tds_boeing_787_mega_pack

Lockheed Martin bied ons aan Prepar3D v4 en v5 is nou eie aan 64-bis-stelsels en VR-versoenbaar. Prepar3D betrek gebruikers met intensiewe opleiding deur realistiese omgewings. Ideaal vir kommersiële, akademiese, professionele of militêre onderrig.
flightsimairbus

tds_boeing_787_mega_pack

Ongeleesde pos by flightsimairbus »

haai daar
Ek het hierdie paneel van die 787 afgelaai en die paneellêer herschryf om die 3 CRT te kry
Om so los te maak, kan ek dit na ander skerms skuif. Die probleem is dat die onbeskermde skerms
verdwyn uit die skerm. nie altyd dieselfde skerm nie. soms werk dit goed.
is daar iemand wat my hiermee kan help. Ek sal die paneellêer so iemand aanheg
kan dit laai in hierdie 787 en kyk of dit dieselfde doen
Aanhegsels
Panel.txt
(8.43 KiB) 256 keer afgelaai

Gh0stRider203

tds_boeing_787_mega_pack

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

Eerlik man, ek het albei hierdie vliegtuig EN die Kwaliteitsvlerke 787 gekyk .... en soveel as wat ek nie geld wil spandeer op vliegtuie nie, is die QW787 die moeite werd.

ErikC

tds_boeing_787_mega_pack

Ongeleesde pos by ErikC »

Kenia lugweë ???

julibib

tds_boeing_787_mega_pack

Ongeleesde pos by julibib »

Dank die Here! Ek het hierdie gesprekswebwerf op rikoooo gevind. Meneer, my probleem is op u 787 megapak, my simulator is P3DV4 alles werk redelik goed, maar 787-10RR werk nie soos ander vliegtuie nie, dit land selfs nie met kleppe nie! en dit sny baie, sodat die vliegtuig nie op die lug kan beweeg nie, veral voordat dit geland het, en dus neerstort. Verder werk die vliegtuig nie goed op motorgas en bedieningspanele nie, soos wanneer ek die juk optrek, druk die juk op die vliegtuig meer en dit beweeg so vinnig dat dit baie moeilik sal wees om die vliegtuig te beheer, dieselfde as ek links en regs bank. dit is dus baie moeilik om die vliegtuig met foutiewe beheer te beheer. behalwe dat ek nie die vliegtuig met volle kleppe kan laat land nie, die vliegtuig se outomatiese gasklep styg tot 10% en die vliegtuig gaan afwaarts as gevolg van volle kleppe wat opwaartse druk veroorsaak en op die hoogte van finale benadering gaan die vliegtuig afwaarts om op die hoogte te bly en dus val dit neer, dus is die probleem in die motor, dit kan nie die flappe beheer nie, dit styg tot 100% en die vliegtuie val neer as gevolg van die afwaartse daling en die motorversiering is soveel dat ek nie die vliegtuig kan bank nie, dit veroorsaak ook ongeluk, kan nie met volle kleppe land nie, selfs op 100% brandstof.

so meneer, ek versoek u om alle vliegtuie se 787-800,787-900,787-10, Genx en RR hele megapakkie na te gaan, en daar is 'n probleem in elke vliegtuig, maar 787-10 RR is buite beheer, daarom vra ek u nederig meneer om noodsaaklike veranderinge aan te bring op hierdie hele megapakket met 'n opdatering, veral 787-10RR.

my PC-spesifikasies - Intel-i7-6700K, Windows 10 64-bit, moederbord - Gigabyte Technology Co. Ltd. G1.SNIPER M7-CF (U3E1)

Post Reply

Terug te keer na "Prepar3D v4 en v5 (64 bisse) ”