A320 familie ontsteking skakelaar

Lockheed Martin bied ons aan Prepar3D v4 en v5 is nou eie aan 64-bis-stelsels en VR-versoenbaar. Prepar3D betrek gebruikers met intensiewe opleiding deur realistiese omgewings. Ideaal vir kommersiële, akademiese, professionele of militêre onderrig.
3201907

Ongeleesde pos by 3201907 »

Hello!

Ek het die A320-familie-aflaai gebruik vir FSX vir die afgelope, ongeveer twee jaar sonder probleem.

Ek het onlangs opgegradeer na P3D v4.3 en terwyl die vliegtuie laai, sal die "ontstekingskakelaar" glad nie draai nie. Ek kan dus nie die enjins aanskakel nie.

Enige inligting hieroor of hulp?

DANKIE!

Gebruiker-avatar
rikoooo
Administrateur wêreldwyd
Plek: SWITSERLAND
Kontak:

Ongeleesde pos by rikoooo »

Hallo,

Ek het pas 'n toets gedoen en alles werk goed, maar ek gebruik die aansitskakelaar vanaf die 2D-paneel in plaas van die virtuele kajuit. Probeer soos ek en u kwessie moet opgelos word. CTRL + E sal ook die ding doen

gelukkig vlug
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

3201907

Ongeleesde pos by 3201907 »

Erik,

Ek sal dit vanaand of more probeer. Ek het nooit daaraan gedink om die 2D-paneel te gebruik nie; Ek het vergeet haha

Ek het die skakelaar "in kaart gebring" met een eenvoudige klik op die 'I'-sleutel op die sleutelbord voor Master Ignition Switch (Aan), maar daar is geen opsie om 'n sleutel in kaart te brengen om dit uit te skakel nie. Ek kan egter minder omgee as dit in elk geval na "af" skakel.

'N Laaste ding, en oor die A320-familie, maar nie oor die skakelaar nie: in FSX die kameras was met die spasiebalk en muiswiel te vergroot. Slegs verskeie kamera-aansigte laat dit nou toe P3D v4.3 Weereens, dit maak niks onbruikbaar nie, maar byvoorbeeld in FSX Ek kon die vleuelkameras (buite) herposisioneer met sowel die muis-zoem as die Control / Shift / Enter-sleutels. Enige oorheersing hiervan? Sien die aangehegte prentjie. In FSX Ek kon die muiswiel gebruik om uit te zoem en dan die Control / Shift / Enter-sleutels gebruik om die kamera na die enjin te skuif. In wese het ek my eie kamera-aansigte gemaak en daarna net die vlug gestoor, sodat die kameras nie weer kon herstel nie.

Dankie vir die hulp met die skakelaar! :)
Greg

Post Reply

Terug te keer na "Prepar3D v4 en v5 (64 bisse) ”