Installer installeer nie? P3Dv3

Lockheed Martin bied ons aan Prepar3D v4 en v5 is nou eie aan 64-bis-stelsels en VR-versoenbaar. Prepar3D betrek gebruikers met intensiewe opleiding deur realistiese omgewings. Ideaal vir kommersiële, akademiese, professionele of militêre onderrig.
Rhodaf

Ongeleesde pos by Rhodaf »

Pas die Boeing 737-800-lêer geregistreer en afgelaai en deur die installeringsproses gegaan, maar nêrens in die "Sim Objects / Airplanes" verskyn daar Boeing nie. Wat doen ek verkeerd?

Gebruiker-avatar
rikoooo
Administrateur wêreldwyd
Plek: SWITSERLAND
Kontak:

Ongeleesde pos by rikoooo »

Hi Rhodaf,

Kan u my die skakel hierna gee add-on asseblief, ons het baie 737 by Rikoooo aangebied.

Dankie
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

Rhodaf

Jet2.com Boeing 737-800 Jet2.com pakket .... Ek het P3D v3 en het die installeerder met Admin regte bestuur, die vliegtuig gaan laai en daar was niks, so kyk die SimObjects Airplanes en daar is niks !!

Gebruiker-avatar
rikoooo
Administrateur wêreldwyd
Kontak:

Wel, ek dink jy het nie 'kies' nie P3Dv3 as die simulator tydens installasie.

U moet Prepared 3D v3 kies om die auto-installwaar die lêers gekopieer moet word.

Probeer weer en verander my dan.

Dankie.
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

Rhodaf

Jy is so slim ... en ek is so dom! Ek het die outomatiese instelling gebruik en dit het 'n FSX in Microsoft Spele. Hierdie keer het ek die handleiding gekies om te blaai en my P3Dv3 plek en bingo !! Dankie vir u geduld en hulp. Alles van die beste vir 2019!

Gebruiker-avatar
rikoooo
Administrateur wêreldwyd
Kontak:

Hi Rhodaf,

Dankie vir jou terugvoer. Normaalweg is die auto-installer jou motor op te spoor P3Dv3 huidige ligging, kies 'n outomatiese installasie volgende keer as u nie die nodige installasie hoef te kies nie en merk die kassie van Prepar3D v3 uit die lys van simulators.

Gelukkige vlug en gelukkige nuwe jaar :)
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

Post Reply

Terug te keer na "Prepar3D v4 en v5 (64 bisse) ”