Installasie van ATR 42 / 72 vir P3D dwing om te skrap FSX-Installasie?

Lockheed Martin bied ons aan Prepar3D v4 en v5 is nou eie aan 64-bis-stelsels en VR-versoenbaar. Prepar3D betrek gebruikers met intensiewe opleiding deur realistiese omgewings. Ideaal vir kommersiële, akademiese, professionele of militêre onderrig.
Gero-1954

Ongeleesde pos by Gero-1954 »

Hallo almal,

Ek het probeer om die ATR 42 / 72 te installeer P3D4, maar aan die begin word ek gevra om my FSX- en FSX: SE ATR's (sien aangehegte skermkiekie).

Alhoewel almal in verskillende subdirectories is.

Ek wil egter die FSX-Installasies - so ek kanselleer die P3D4-installasie.

Het iemand 'n oplossing vir die probleem? Of is die FSX-Versies word weer geïnstalleer nadat dit (tydelik) verwyder is, tesame met die P3D4-installasie?

Groete, gero
Die aanhangsel Installation_Screenshot.jpg is nie meer beskikbaar nie
Die aanhangsel Installation_Screenshot.jpg is nie meer beskikbaar nie
Aanhegsels
Installation_Screenshot.jpg
Installation_Screenshot.jpg (70.17 KiB) 2046 keer gekyk

geowil

Ongeleesde pos by geowil »

Wat ek doen is om 'n rugsteun te maak van die atr-lêers in vliegtuiglêers plus panele en klank- en effekte-lêers in die hoofgidskopie na 'n ander plek op u rekenaar of 'n eksterne hardeskyf, laat die program die lêers verwyder en laat dit installeer. lêers weer aan fsx en u stoom een, indien nie, kopieer en plak die lêers waarin u gerugsteun het, weer in fsx en stoom en alles sal maklik weer op sy plek wees. dit is makliker om al die lêers hierbo te rugsteun as om die lêers wat by die atr ps is, uit te soek toe dit u gevra het om die lêers te oorskryf, sê net ja vir almal wat die spel nie skade berokken nie.

Post Reply

Terug te keer na "Prepar3D v4 en v5 (64 bisse) ”