Installasie van Portland en Salt Lake City: FSX, FSX: SE of P3D4?

Lockheed Martin bied ons aan Prepar3D v4 en v5 is nou eie aan 64-bis-stelsels en VR-versoenbaar. Prepar3D betrek gebruikers met intensiewe opleiding deur realistiese omgewings. Ideaal vir kommersiële, akademiese, professionele of militêre onderrig.
Gero-1954

Ongeleesde pos by Gero-1954 »

Aan die begin van die installasie: hoe sou ek kon besluit om te installeer? FSX, FSX: SE of P3D4?
Ek het al drie simulators, maar uit die groot grootte van die aflaai lêer, dit lyk vir my asof die landskap slegs in staat sal wees deur P3D4, en daarom benodig ek net 'n installasie P3D4.

captainblock

Ongeleesde pos by captainblock »

FSX kan dan baie hanteer, het ek al baie voorheen geïnstalleer. Kies net watter simulator u wil hê dat die landskap geïnstalleer moet word, eenvoudig.

Dariussssss

Ongeleesde pos by Dariussssss »

Daar is ook nog een opsie, 'n app vir installeerder van natuurskoon. Ek het dit gehad FSX , maar ek is seker dit werk P3D ook . Groot hulpmiddel.

Gero-1954

Hallo Darius,

met behulp van (die nuutste?) installeerder 11.1, het ek nie die opsie vir watter simulator om te installeer nie. Ek kan slegs kies tussen "Outomatiese" en "Spesifieke" installasie. Ek probeer altyd die tweede keer om my te laat besluit waar om te installeer, maar in hierdie geval slegs die FSX-paadjie is beskikbaar, nie FSX: SE en nie P3D4.

Miskien probeer ek enigiets anders. Maar dankie vir jou antwoord. Gero

Gebruiker-avatar
rikoooo
Administrateur wêreldwyd
Plek: SWITSERLAND
Kontak:

Ongeleesde pos by rikoooo »

Hallo,

U moet "Outomatiese" installasie kies en dan u simulator in die lys kies. As u simulator nie gelys word nie, beteken dit dat u simulator nie korrek is nie. Die installateur soek altyd na 'n sleutel wat die volledige pad van u simulator bevat in u register. As die sleutel nie teenwoordig is nie, is die simulator nie geïnstalleer nie, of is dit sleg.
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

Gero-1954

Dankie - die laaste antwoord was presies wat ek verwag het. Dit werk, die besluit wat die simulator gebruik moet word, kom een ​​stap na outomaties.

Post Reply

Terug te keer na "Prepar3D v4 en v5 (64 bisse) ”