FSX/FSX: SE tegniese probleme

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
Gh0stRider203

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

Is FSX/FSX: SE 'n pyn? Iets gaan net nie reg nie? Dit is die plek om u tegniese probleme op te los! Of dit nou foute, vliegtuie, virtuele kajuit is, wat ook al ... :)

varaciro

Ongeleesde pos by varaciro »

watter soort kwessies wat jy ondervind?

Rolando

Ongeleesde pos by Rolando »

as ek begin met die fsx, ek moet die boodskappe wegklik: fout met inisialisering van die Britse Concorde, en foute van 2-landskappe. hoe kan ek hierdie 3-probleme oplos?

Gh0stRider203

Rolando het geskryf:as ek begin met die fsx, ek moet die boodskappe wegklik: fout met inisialisering van die Britse Concorde, en foute van 2-landskappe. hoe kan ek hierdie 3-probleme oplos?
Ek is nie heeltemal seker wat fout boodskap jou kry, maar dit klink amper soos jy veelvuldige kopieë van die vliegtuig geïnstalleer. Die verwydering van 1 van hulle sou los nie.

Rolando

Dankie vir jou antwoord. Ek is nie seker hoe om dit te doen. Ek het weer herlaai die Conncords, maar die installeerder het korrek die geïnstalleerde weergawe verwyder voordat die nuwe installasie. Die probleem is dieselfde. Of jy dink ek moet die skakels heeltemal deinstall en dan herlaai hulle?

Gh0stRider203

Rolando het geskryf:Dankie vir jou antwoord. Ek is nie seker hoe om dit te doen. Ek het weer herlaai die Conncords, maar die installeerder het korrek die geïnstalleerde weergawe verwyder voordat die nuwe installasie. Die probleem is dieselfde. Of jy dink ek moet die skakels heeltemal deinstall en dan herlaai hulle?
Ek sal die Concorde (s) heeltemal verwyder, laai FSX kyk of dit die boodskap aan u gee, en as dit nie so is nie, installeer dit en kyk wat gebeur.

Rolando

Dankie vir jou idees. Ek het die volgende:
- verwyder die konkordes volledig (dit was nie sigbaar in die fsx), maar die boodskap was dieselfde!
- Ek het ook probeer om die rekenaar weer te begin, maar dieselfde boodskap
- Ek afgelaai die Concordes nuwe en hulle geïnstalleer, dieselfde boodskap
Vreemd, nie? Ek do not weet hoe ek daardie verkeerde boodskap kan verwyder.

Gh0stRider203

Het jy gekontroleer in die gids Vliegtuig om seker te maak hulle is weg?

(In MY geval is dit B: Program Files (x86) Microsoft GamesMicrosoft Flight Simulator XSimObjectsAirplanes)

Anders as wat ek weet nie wat om te sê.

kan jy 'n kiekie van die fout boodskap? wat kan help my 'n bietjie. :)

btw .. waardeer jou geduld in hierdie. Ek weet jy waarskynlik net so gefrustreerd (indien nie meer so) as ek. Niks wat ek haat meer as dinge nie werk nie.

Rolando

die boodskap is in Duits (ek is Switsers), dit beteken presies: fout met die initialisering van die concorde Brits. maar dit is nie 'n groot probleem nie, want die vliegtuie vlieg perfek. Ek het net 'n klik meer as ek begin met die fsx...

so, thank you very much vir jou hulp. As jy 'n oplossing later sou hê, kontak my gerus.

Vriendelike groete

Rolando, 'n Switserse lewe in Thailand ...

Gh0stRider203

Watter Concorde is dit? is dit een wat jy het van hier af?

Soos vir dit wat in Duits, sou dit nie 'n probleem te wees nie lol ek het 'n vriend wat vlot Duits praat ^ _ ^

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”