Lockheed L-1049 Super Constellation

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
PAYSON

Ongeleesde pos by PAYSON »

Wat is die geheim van vlieënde hierdie vliegtuig oor 5-6 minute sonder volledige mislukking enjin? Nie net 'n enjin op 'n tyd, maar almal op een slag. Ek het nog altyd 'n plek in my hart vir hulle, veral as 'n geheel en al vloot grys, tipe recon (met die groot spin radar skyf) sou vlieg oor ons huis uit die Naval Air Station my pa was gestasioneer.

Rolando

Ongeleesde pos by Rolando »

Ek het dieselfde probleem en ook vriende van my. Daar is 'n uitstekende oplossing: die normale konstellasie (nie super) vlieg sonder foute ...

PAYSON

Dankie vir jou antwoord. Ek weet dit is in die instruksies - om te werk, (binne die "lees-my") om nie 'n sekere RPM-gebruik te oorskry na die opstyg nie, maar dit is onmoontlik .... dit val net op die grond; Nou moet ek net uitvind hoe om pix met julle te deel.
Weereens, baie dankie PAYSON

Gh0stRider203

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

het jy die haan flappe oop te maak?

PAYSON

Net probeer om die oop haan flappe .... na opwarm sy klim stadig 4K, het 'n beurt terug na die basis. Agt in die vlug, vakuum meters begin om lae een gaan deur een. Soooo, nadat 8 minute, laat val sy soos 'n klip. Maar, hey, dit is 'n rekord. Dankie vir die info al is, ek waardeer dit.

Gh0stRider203

Ek is 'n "paar" FB groepe vir FSX. Ek sal vir jou vra :) Selfs 'n paar vriende wat vaardig in wat die B-17, so ek sal ook gaan met hulle :) Die Connie is die volgende voël ek dra by tot vloot die VA se, sodra ek die res van ons voëls vrugte afgewerp kry.

Ek het nou genoeg gekry om die 767-200ER te betaal, wat die twee 748F's en die twee 772LR's agterlaat. Ons 744LCF en die 748's is ons belangrikste geldvervaardiger, alhoewel die 772LR, wanneer 'n geskikte vragvlug opduik, 'n redelike soet salaris kan oplewer, lol. die voëls het vrugte afgewerp lol

PAYSON

Wow Ghost ... klink goed en dankie vir die besorgdheid. Aaaaah, B-17's. Ek ry gewoonlik een in elke kans wat ek kry. As u ooit die kans kry om een ​​te ry wat bekend staan ​​as "The Aluminium Cloud", doen dit. (as u dit nog nie gedoen het nie) Sy is laat in die oorlog gebou en na Engeland geneem. Soos die noodlot dit wil hê, eindig die oorlog met haar aankoms. Dus, nooit in die oorlogspoging gebruik nie. Dit is wonderlik van binne en buite. Alle houtpaadjies en stertwaenswa soos nooit gebruik nie. Soek dit aanlyn op om te sien waarheen dit sal toer. As u 'n rit kry, moet u eerste in die ry wees (ek moes gaan en op 'n springbank reg agter die vlieënier beland), en bring beslis u goeie kamera.
Vriendelike groete, PAYSON

tnig

Ongeleesde pos by tnig »

Uit 'n README-lêer vir die Connie. As u dit volg, sal dit goed gaan met u. U moet PROP aanpas vir die regte RPM om u uit die moeilikheid te hou.

(5) Regs-kliek op die tjek-merk simicon te roep 'n gedetailleerde status venster
wat noodsaaklik enjin en vlug displays.

(7) Motor mislukking is geneig om te voorkom wanneer die enjins bedryf op
2800 + RPM vir langer periodes van tyd (kyk uit vir hierdie veral
ná opstyging) of as Spark beheer = ADVANCE by 2400 + RPM. Afhangend
op hoogte kan enjins versuim om binne drie tot vyf minute. Gebruik die
Stut steek meester hefboom of die enjin veld simicon om RPM pas as
wat nodig is vir die huidige vlug situasie (sien kontrolelys). Op die
Status paneel, die enjin HP Readout gebruik die volgende kleurkodes:

wit - OK, geen gevaar van enjinonderbreking nie;

geel - die huidige krag instelling sal skade veroorsaak indien dit te lank gelaat
in hierdie opset (selfs nadat wurg terug of aanpassing
RPM dit sal geel bly totdat die interne mislukking enjin
Toonbank is terug na nul (dalk 'n paar minute neem)

rooi - onmiddellike optrede benodig - verminder die gashendel en die steunhoogte.

PAYSON

tnig .... dankie vir die inligting, maar een vraag - het u dit ooit regtig gedoen? Geen aanstoot nie, maar ek het dit probeer en nooit verby 1200 voet van die opwarming op die baan geklim nie. Dit is waarskynlik net ek, maar dit is die enigste waarmee ek 'n probleem het (35 - 45 vliegtuie uit hierdie omgewing). Dit sluit in die grootste boeing, lockheed of die Russe wat aangebied word. Ek dink ek het my wedstryd ontmoet en dit het my verpletter. Ek dink 'brand x' het een om aan te bied. Ek sal dit probeer, as ek misluk (RIP), vertel my vrou dat sy gelyk het.
Weereens, dankie en groete, PAYSON

Gh0stRider203

wat maak dit super Connie? Ek moet dalk 'n blik te hê op dit myself lol

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”