Virtuele aanbied, asseblief help!

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
JanneAir15

Ongeleesde pos by JanneAir15 »

Hello! Ek is geïnteresseerd in die virtuele aanbied. Ek weet reeds iets oor hulle, so hier is wat ek nog wil weet. So ek wil weet watter programme jy moet hê en as jy iets weet wat ander belangrike dinge wat ek moet weet, sê, moet jy dit weet. Maar ek dink dis alles. Oh! En as jy 'n paar virtuele lugredery aanbevelings het, is hulle welkom!

- JanneAir15

Dariussssss

Ongeleesde pos by Dariussssss »

Eerste van alles, hallo en welkom by die forum.

Vir die begin het u 'n vlugsimulator nodig. Daar is min van hulle, en daardie keuse hang af van die rekenaar wat u het, meer presies Microsoft Flight Simulators 2004 en FSX,X-Plane en P3D. Hulle is almal betaalware, so u moet ook aan hierdie deel dink. Daar is 'n freeware-vlug-sim, maar dit is ernstig sleg, so ek sal nie eers die moeite doen om daaroor te verduidelik nie.

Dan sal jy, afhangende van die lugredery, 'n paar vliegtuie benodig. Laaste een, is die ACARS-kliënt. Daardie een wissel ook van een VA na 'n ander. Sommige het hul eie, persoonlike kliënte. Die een wat dit nie doen nie, gebruik meestal baie ou en slegte onbetroubare kliënte

Anders as dit, sal u miskien sommige nodig hê add-ons om enkele aspekte van u vlugsim te verbeter, maar soos ek gesê het, is dit net die moontlikheid.

Veilige lug.

Groete

Gh0stRider203

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

Ek persoonlik sou voorstel FSXalhoewel, op hierdie punt ... moet u dit via Steam kry, na die beste van my kennis, MS ondersteun nie meer die skyfweergawe nie. Ek sal stomp wees .... die prys vir Steam Edition is 'n kwaai staal! Ek het $ 60 betaal vir FSX: Goue uitgawe (Deluxe + versnelling Add-on), en jy betaal baie minder so. EEN nadeel daaraan is dat nie ALLE betaalware werk nie, maar na my wete is dit 'n kort lys.

Ek is eintlik die eienaar / uitvoerende hoof van American Airways VA en terwyl jy welkom is om enige betaalware-vliegtuie te koop wat jy wil, vereis ons nie dat jy vliegtuie koop om deel te wees van die VA. As al wat jy / wil hê, is gratis, is ek cool daarmee. Weg ek sien dit ... die lewe kan 'n volledige B * TCH wees, soms, so hoekom maak dit meer van een? lol

Ek is 'n redelik ontspanne man. Ek probeer my bes om met my vlieëniers saam te werk, en ek bied wel sekere belonings vir diegene wat aktief is (van 'geldelike' bonusse tot 'n vliegtuig wat net aan hulle toegeken word). Ons is eintlik gebaseer op die Engelse webwerf (soos in die graafskap lol) en gebruik hul sagteware vir vlugopsporing (wat baie maklik is om btw te gebruik). Boonop kan ek u voorsien van al die freeware vliegtuie wat ons gebruik (alhoewel sommige daarvan hier is lol)

Terwyl ek meestal langafstandvrag doen, want dit maak die VA die meeste $, laat ek My vlieëniers besluit wat hulle wil doen.

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”