aanbevelings vliegtuig

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
JanneAir15

aanbevelings vliegtuig

Ongeleesde pos by JanneAir15 »

Hello! Ek het weer 'n vraag. Ek wil 'n Airbus A380 hê, maar daar is baie van hulle (betaalware en freeware). Ek wil graag weet watter een ek moet kry. Dit maak nie saak nie, dit is betaalware of freeware solank dit goed is.
En as jy ook probleme het met die kies van 'n goeie vliegtuig vir jou, stuur dan jou vraag hier!

Ek het reeds een gevind wat op hierdie bladsy is. Maar ek het nog een vraag oor die vliegtuig. Kan jy persoonlike lewerings daaraan voeg?

Airbus A380-800 VC
Link: http://www.rikoooo.com/downloads/viewdownload/6/560

- JanneAir15

Dariussssss

aanbevelings vliegtuig

Ongeleesde pos by Dariussssss »

Ek gebruik ook die een, en dit is glad nie. Ek het probeer om meer leweries te installeer, maar om een ​​of ander rede het dit nie gewerk nie. Miskien was ek verkeerd met iets.

Gh0stRider203

aanbevelings vliegtuig

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

Dariussssss het geskryf:Ek gebruik ook die een, en dit is glad nie. Ek het probeer om meer leweries te installeer, maar om een ​​of ander rede het dit nie gewerk nie. Miskien was ek verkeerd met iets.
Het jy ook die aircraft.cfg-lêer gewysig?

Dariussssss

aanbevelings vliegtuig

Ek het gedoen, maar die geïnstalleerde lewerys het nog nie gewys nie ... weet nie hoekom nie.

JanneAir15

aanbevelings vliegtuig

Ek dink ek weet hoekom. Die vliegtuig is oorspronklik vir FS9. Het u die regte lewerslak vir daardie vliegtuig gekry? Ek het die Project Airbus-bladsy opgekyk en daar is A380 vir FS9 (dieselfde vliegtuig as op hierdie bladsy, maar dit is aangepas vir FSX) so ek is nie seker wat u moet doen om die leweries reg te laat werk nie. Ek sal probeer om iets te doen om die leweries te laat werk en dan hier te vertel.

Beste groete
- JanneAir15

Dariussssss

aanbevelings vliegtuig

Sien uit daarna. Dieselfde hier, sal weer probeer.

Cheers

Dariussssss

aanbevelings vliegtuig

So, daar het jy dit. Ek kon 'n aflewering in '' ons '' A380 installeer en dit werk.

Die manier om dit te doen is: soek en laai eers slegs die A380-tekstuur af wat u wil installeer. U kan baie daarvan by Avsim vind. Plaas die tekstuurmap in die PA A380-lêergids, maak en redigeer die .cfg-lêer van die vliegtuig. Maak seker dat die tekstuur versoenbaar is met u sim, in hierdie geval, die FSX.

Cheers

JanneAir15

aanbevelings vliegtuig

Ok, dankie, ek sal dit probeer.

Gh0stRider203

aanbevelings vliegtuig

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

JanneAir15 het geskryf:Ek dink ek weet hoekom. Die vliegtuig is oorspronklik vir FS9. Het u die regte lewerslak vir daardie vliegtuig gekry? Ek het die Project Airbus-bladsy opgekyk en daar is A380 vir FS9 (dieselfde vliegtuig as op hierdie bladsy, maar dit is aangepas vir FSX) so ek is nie seker wat u moet doen om die leweries reg te laat werk nie. Ek sal probeer om iets te doen om die leweries te laat werk en dan hier te vertel.

Beste groete
- JanneAir15
goeie vangs! Ek het nie daaraan gedink nie lol

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”