Venster minimalisering / maksimering probleem

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
JanneAir15

Ongeleesde pos by JanneAir15 »

Hello! As ek die minimum beperk FSX venster (dit is in venstermodus) en ek soek iets, maar dan wil ek terugkeer na die FSX en ek sal die venster maksimeer, maar dan word alles swart. Daar is niks of daar is net 'n paar teksture. Help my asseblief hiermee! Ek het ook hierdie probleem slegs op die betaalware-vliegtuie (PMDG 777, Aerosoft Airbus-bundel) en die simulator is FSX Versnelling. Ek sal probeer om 'n paar foto's te plaas.

- JanneAir15

Gh0stRider203

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

Ek het hierdie probleem 'n paar keer, Myself. Soms as ek die uitsig verander, wat help, of 'n paar minute wag, sal dit opklaar.

Colonelwing

Ongeleesde pos by Colonelwing »

Goeie dag Janne ,,

Dit het met my gebeur met PMDG B737NGX aan FSX Versnelling GOUD en terwyl ek Key AltGr via Enter gebruik om my venster van Sim-skerm na venster tot die minimum te beperk, kan dit nie behoorlik werk nie, swart skerm soos joune. Maar as ek dieselfde doen op 'n vliegtuig met geen betaalware nie, werk dit alles goed met die probleem.

JanneAir15

Ongeleesde pos by JanneAir15 »

Eintlik het ek dit reeds opgelos. Enigeen wat hierdie probleem het, gaan na hierdie skakel: http://c-aviation.net/fsx-tweak/fsx-cfg-tweak-guide/
Laai van daar af die "UIAutomationCore.dll" en voeg "HIGHMEMFIX = 1" by die fsx.cfg. Dit het my gehelp. U kan die fsx.cfg-lêergids van% appdata% / Microsoft /FSX

- JanneAir15

Colonelwing

Ongeleesde pos by Colonelwing »

Goeie skakelinligting ,,, vir FSX
Volgens wat op die webwerf skakel genoem is, as u aan is FSX STEAM u hoef nie hierdie lêer te benodig nie.

UIAutomationCore.dll - dll-biblioteeklêer wat die prestasie van 32-toepassings in 64-bis-stelsels verbeter. U moet dit 'n plek in u hoofvak aflaai FSX gids om OOM-foute (onder andere) te voorkom. Nie nodig in nie FSX Stoomuitgawe.

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”