Klink - Alert - op B787 Hoe om te deaktiveer?

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
FlyingFranz
Mees gebruikte simulator: FSX
Plek: Versailles

Ongeleesde pos by FlyingFranz »

Hi daar!
Ek het net die B787 Dreamliner van Ricoooo afgelaai en dit geïnstalleer.
Maar terwyl die vliegtuie vlieg, klink die alarm boodskappe hard in die kajuit.
Ek kon nie vind waar om dit te deaktiveer nie.
Ek het nie hierdie probleem met ander vliegtuie nie. Hulle vertoon slegs die waarskuwings op die skerm (regs onder).
Enige hulp asseblief.
Dankie

Gh0stRider203

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

Ek vind dit persoonlik nuttig, maar vir elkeen van hulle, eh? :)

Dan is daar ook tye wat ek nie juis lief is vir "Bitching Betty" nie :)

dit is nie moeilik nie. gaan net na die klankmap vir die betrokke vliegtuig en wysig die sound.cfg-lêer vir die vliegtuig, verander die bestaande lêernaam na "lêernaam = stilte"

Dit moet dit regmaak, dink ek ... lol, moenie My daarop aanhaal nie, want ek het dit nog nooit probeer nie.

FlyingFranz

Hallo Gh0stRider203!
Dankie vir die vinnige reaksie.
Ek het probeer ... Nie goed nie!
Daar is geen hoofstuk "Sound alerts" in die sound.cfg-lêer vir hierdie spesifieke vliegtuig nie.
Dankie in elk geval. Ek sal weer probeer deur hierdie sound.cfg-lêer te vergelyk met ander soortgelyke lêers.

Gh0stRider203

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

Ek vlieg eintlik nie die 787 vir die eenvoudige feit dat dit nie die moeite werd is om in die VA te hê nie, in my persoonlike opinie. Vir my is dit alles om geld te verdien, en terwyl die 787 naby dieselfde reeks as die 772LR (wat ons het) kan hê, kan dit nie dieselfde aantal passasiers dra soos wat jy in hierdie skermkiekie sal sien nie. . Wat beteken minder $ vir die VA.

Image

Gebruiker-avatar
Tonny0909
Plek: Lahti

Ongeleesde pos by Tonny0909 »

Soek net die wav-lêers op simobjekte / vliegtuie / plannaam / geluide en verwyder dit. byvoorbeeld "callout100.wav" ens.

FlyingFranz

Hallo Tonny0909,
Dankie vir die antwoord.
Dit is egter nie die geluid op sigself wat irriterend is nie, maar die feit dat dit nie op hierdie spesifieke vliegtuig gedeaktiveer kan word nie. Ek het nie die probleem met die ander vliegtuie onder nie FSX.
In die B787-lêers is daar een kode wat hierdie waarskuwingsklank vereis. Dit is die grootste struikelblok, want as die afkoms byvoorbeeld net effe te steil is, klink die waarskuwing selfs as die koers korrek is.
Al wat ek kon doen, was om die klankvlak in die verwante lêers in die hoofmap "Sounds" te verminder (van 10000 tot 6000.)

FlankerAtRicoo

Ongeleesde pos by FlankerAtRicoo »

Gebruik die [gpws] in die aircraft.cfg
As daar geen [GPWS] -afdeling is nie, skep net een.

In hierdie afdeling word die besonderhede van die grondwaarnemingswaarskuwingstelsel gespesifiseer.

Eiendom

max_warning_height Die hoogte waaronder 'n waarskuwing geaktiveer word.
sink_rate_fpm As 'n vliegtuig hierdie afneemkoers oorskry, word 'n waarskuwing geaktiveer.
oormatige_sink_rate_fpm As 'n vliegtuig hierdie afdraandesyfer oorskry, word 'n dringende waarskuwing geaktiveer.
climbout_sink_rate_fpm As 'n vliegtuig begin afneem tydens die opstyg, en dit oorskry hierdie afname, is 'n waarskuwing
geaktiveer.
flap_and_gear_sink_rate_fpm As 'n vliegtuig aanland en die snelheid van herkoms oorskry sonder om die flappe of die rat uit te brei,
'n waarskuwing word geaktiveer.

voorbeeld:

[Staatsdrukkery se]
; / / Dit beteken die 'sink nie', 'te lae flaps', ens
; // hoflikheid van en dankie Rob Barendgret
max_warning_height = 0
sink_rate_fpm = -9999
excessive_sink_rate_fpm = -9999
climbout_sink_rate_fpm = -9999
flap_and_gear_sink_rate_fpm = -9999

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”