Die vliegtuie is nie cathing die gly helling.

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
geniousabhishe1

Ongeleesde pos by geniousabhishe1 »

Eintlik afgelaai i 737 164 losprys basis pak en B787 basis pak en toe ek vlieg dat ek uitvind dat dit nie die gly helling vang. Dit outomaties in lyn met die aanloopbaan, maar dit beteken nie vang die gly helling.

Gh0stRider203

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

Goeie more (ok goed tegnies middag hier in Texas).

Ek is geneig om die B747-400LCF meestal te vlieg, en het dit ook met die meeste van my vliegtuie opgemerk. Ek weet nie regtig waarom dit is nie. Ek is geneig om redelik goed te wees om die bal handmatig te "vlieg", maar om eerlik te wees ... Ek sal nie 'n rekenaar vertrou om dit vir My te doen nie lol. Ek weet dat die uh QW757 dit sal doen, maar dit maak my eerlikwaar senuweeagtig

Gebruiker-avatar
Tonny0909
Mees gebruikte simulator: FSX
Plek: Lahti

Ongeleesde pos by Tonny0909 »

Maak seker dat wanneer u "Approach" insit, u "ALT HLD" deaktiveer

JanneAir15

Ongeleesde pos by JanneAir15 »

Aa ... nou weet ek hoekom ek probleme gehad het met die Projek Airbus A380. Dankie dat u weer Tonny0909 help! : Cheer:

-JanneAir15

geniousabhishe1

Ongeleesde pos by geniousabhishe1 »

Dankie vir jou voorstel, maar my probleme verdwyn toe ek sp2 geïnstalleer op my stelsel.

WilliamB

Ongeleesde pos by WilliamB »

Ek het hierdie probleem voorheen gehad en die beste manier om dit te hanteer, is om vroeër en op dieselfde hoogte of dieselfde afstand van die aanloopbaan te vestig, maar laer in die hoogte. Ook wat kan help is as sodra jy vasstel op die ILS-kliekbenadering Hou. probeer hierdie en as hulle nie die truuk kyk op YouTube of iewers anders nie. Die meeste lokalisators is rondom 2000-2500ft as die beste plek om te wees. Gee hulle almal gelede.
Groete
Sal

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”