Is hierdie vlugkontroleerders versoenbaar?

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
JanneAir15

Ongeleesde pos by JanneAir15 »

Hello! So het ek besluit om 'n joystick, roerpedaal en 'n versnellingshendel te koop. Sê asseblief vir my dat hierdie beheerders verenigbaar is? En as nie, dan, vertel wat die probleem is en kan jy iets soortgelyks voorstel? Uiteraard kan u iets anders aanbeveel, selfs al is dit verenigbaar, maar vir u inligting wil ek hierdie stel onder 300 € hê en dit moet al drie bevat: JOYSTICK, RUDDER PEDALS en THROTTLE LEVER.

Hier is die beheerders:

- Thrustmaster T16000M joystick
- Logitech Saitek Pro Flight Rudder Pedals
- Logitech Saitek Pro Flight Throttle Quadrant

Beste groete
-JanneAir15

Gh0stRider203

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

Ek is seker hulle is versoenbaar, maar as jy regtig 'n goeie opset wil hê, kry die Saitek X55. Daardie ding is net EPIC. SLEGS, dit is buite My prysklas (omtrent ENIGE is uit my prysklas, ongelukkig ~ sug ~)

JanneAir15

Is hierdie vlugbeheerders versoenbaar?

Ok. Maar ek dink hulle is almal versoenbaar, want ek gaan die Logitech Filter sowel eksplisiete 3D Pro-joystick koop en dan is hulle almal Logitech wat makliker is en hulle is waarskynlik verenigbaar.

Gh0stRider203

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

Ek gebruik die Saitek x45, maar as ek die geld gehad het ... sou ek die X55 in 'n hartklop kry. Jy sal skaars selfs die sleutelbord gebruik tydens die vlug, behalwe om dalk met ATC te praat.

Image

Plak, gasklep en roer (aan die agterkant van die gasklep) en jy sal net 1 USB-poort moet gebruik. :)

JanneAir15

Mooi opstelling, maar ek hou daarvan dat die roer deur pedale beheer word, so ek gaan met hierdie:

-Logitech Filter sowel eksplisiete 3D Pro joystick
- Logitech Saitek Pro Flight Rudder Pedals
- Logitech Saitek Pro Flight Throttle Quadrant

Dankie vir die hulp al!

Beste groete
-JanneAir15

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”