787-800 mega pack probleem.

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
ricsmi

Ongeleesde pos by ricsmi »

Hallo almal, ek het onlangs begin speel FSX SE en geniet dit regtig.

Ek het net geïnstalleer die TDS 787-800 mega pack en die enigste probleem wat ek het met dit is dat nie een van die kajuit knoppie en knoppe werk in VK, vlieg ek al my vliegtuig in vc en dit is die doodmaak van hierdie vliegtuie vir my as ek kan nie die 2d-kajuit staan ​​nie.

Enige idees ouens?

Dankie.

Gh0stRider203

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

goed, want dit is 'n 2-enjin voël, ek weet eintlik van 'n VC wat jy kan gebruik. u moet 'n ekstra vliegtuig aflaai, maar dit is die moeite werd :)

https://www.fs-freeware.net/downloads/d ... berty.html

Dit sal jou wys hoe om die VC te ruil

https://www.youtube.com/watch?v=luqyBj4PRls

Die VC in hierdie een is nogal lekker. Ek gebruik dit nie regtig nie, maar dit is funksioneel :)

ricsmi

Ok, dankie, ek gaan kyk, het nog 'n probleem. Ek het net opgemerk dat daar op die buitekant 'n groot vragmotor aan die vliegtuig is.

Hoe word ek daarvan ontslae, want dit lyk dom en klip net in die weg van die standaard een.

Gh0stRider203

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

eers die VC, NOU stowaways? lyk asof jy nie 'n breek kan kry nie! lol

dat ek nie seker is nie, eerlik. Ek vlieg nie die 787 nie (die 772LR het beter kapasiteit en omvang). SLEGS iets wat ek kan voorstel, kyk onder die panele om te sien of daar 'n nut venster is. Ek weet dat sommige van die Project Open Sky-voëls dit het.

ricsmi

Na lees deur die lees my daar is 'n Gereedskap paneel wat die sleepboot kan afskakel, die paneel is veronderstel om te wys nadat Ctrl + 7 gedruk is, maar dit werk ook nie. :(

Enige idees georganiseer?

Dankie.

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”