Ultimate FSX

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
gaste

Ultimate FSX

Ongeleesde pos by gaste »

Ek het 'n Dell wat 5 jaar oud is. Toe ek dit koop, het die persoon wat dit verkoop, gesê dat dit 'n grafiese kaart het wat goed is FSX. Dit was nie. Ek het 'n dubbele videokaart gekoop wat dit beter gemaak het, maar nooit so goed soos ek wou nie.

Dit is tyd om 'n nuwe lessenaar te koop. Ek wil die beste moontlike videokaart en ram moontlik hê. die probleem is dat my limiet $ 500 is. Dit gesê, ek het nie die pakket, IE, monitor, sleutelbord en muis nodig nie. Ek het dit alles gekry. Ek het net 'n toring nodig.

Om eerlik te wees, ek weet nie presies wat ek nodig het nie. Ek hou van speletjies speel, nie oor die tegniese aspek van 'n rekenaar nie, maar ek sal graag enige hulp wil hê wat u kan gee.

Dankie

Jim Conklin
aka
jimidget

joshrssmith

Ultimate FSX

Ongeleesde pos by joshrssmith »

Kry waarskynlik 'n GTX 1050 Ti en 8 GB ram en is nie seker oor die ander dinge soos CPU nie. jammer, maar ek weet nie baie dele wat minder as $ 500 is nie

jimidget

Ultimate FSX

Ongeleesde pos by jimidget »

Dankie vir die inligting

amberdog1

Ultimate FSX

Ongeleesde pos by amberdog1 »

Jim net vir inligting, FSX is baie afhanklik van die verwerker, hoe groter, hoe beter. As u 'n 1gb-grafiese kaart het, sal u goed gaan. Ek sal 'n goeie i5 of i7 7ste edelsteenverwerker aanbeveel. Hoop dit help ... AD

JanneAir15

Ultimate FSX

Ongeleesde pos by JanneAir15 »

Maar toe jy uiteindelik gesê het FSX bedoel jy dat jy betaalware kry? addons ook. Omdat hulle van beter gehalte is (gewoonlik), benodig hulle 'n beter grafiese kaart. Kan u dit beantwoord voordat ek iets aanbeveel? En soos amberdog1 gesê het, is 'n goeie CPU 'n moet as u goeie werkverrigting wil hê.

jimidget

Ultimate FSX

Ongeleesde pos by jimidget »

Dankie vir die inligting. BTW, ek is 'n afgetrede veearts met vaste inkomste. Ek het op Ebay gesoek na 'n masjien om die volledige weergawe van te gebruik FSX.
As jy 'n kans kry, kan jy op Ebay kyk en help my om een ​​te vind.

Dankie.

Kan ons moontlik per e-pos kommunikeer om dinge makliker te maak? my e-pos is [email protected]

superskullmaster

Ultimate FSX

Ongeleesde pos by superskullmaster »

jimidget het geskryf:Dankie vir die inligting. BTW, ek is 'n afgetrede veearts met vaste inkomste. Ek het op Ebay gesoek na 'n masjien om die volledige weergawe van te gebruik FSX.
As jy 'n kans kry, kan jy op Ebay kyk en help my om een ​​te vind.

Dankie.

Kan ons moontlik per e-pos kommunikeer om dinge makliker te maak? my e-pos is [email protected]
https://www.newegg.com/Product/Product. ... gnorebbr=1

Verkoop eindig in 3 dae. $ 539.99 beter haastig.

xHobbit420x

Ultimate FSX

Ongeleesde pos by xHobbit420x »

Ek het $ 300 op 'n dell laptop bestee van beste koop en dit loop goed.
2.4GHZ
1TB HDD
6GBRAM
directx12

geïntegreerde grafiese chip (wat ek sal opgradeer wanneer ek die geld kry)

jy kan dit doen en die ander $ 200 spandeer op professionele toevoeging aan die natuur.
soos met MegaEarthScenery. gaan deur die staat. Begin met jou tuisgebied.

Happy Flying :)

sylvantino

Ultimate FSX

Ongeleesde pos by sylvantino »

Ek sou net wou aanneem en die aanname regstel dat die enigste ding wat regtig 'n ordentlike verwerker is. Ek wil 'n paar dinge uitwys wat in ag geneem moet word as u 'n tuig in gebruik neem FSX or P3D enige weergawe.
1. FSX en P3D Voordat V4 64 is, is daar baie probleme met dieselfde dinge. Dit is VAS, OOM en Blurries.
2. 'N SSD sal nie die versteurings of geheueprobleme oplos nie. Ook sal dit nie die DX 10 Preview-bou regmaak nie.
3 Jy kan die vinnigste verwerker op aarde hê, maar dit gaan nie een van die bogenoemde regmaak nie.

Die hoeveelheid geheue op die grafiese kaart en die vermoë daarvan is uiters belangrik. Hoe meer geheue die kaart het, hoe minder vaag raak u.
Dan is daar die DX10-fixer, waarvan sommige sweer en ander sal nie DX10 raak nie. Hulle verkies om op die verouderde DX9.0c te bly, sodat hulle minder probleme het, maar met DX9.0c het jy nog groter VAS- en OOM-tydperke.

Dit is die ding waaroor FSX en die feit dat dit al meer as 10 jaar by ons is, is dat dit ons masjiene deurlopend tot die uiterste stoot sodat ons dit op die beste manier kan bereik, wat ook nooit genoeg is nie. Die truuk is om 'n ordentlike verwerker te hê, verkieslik 'n skylake i7 7600 (6700k is 'n entoesiastiese opbou van die verwerker en is stadiger as 'n werklike i7 6700 met 'n sekere marge (enige verwerker wat as k agter dit 'n opbou is en stadiger is) , loop met ten minste 'n 1060 / 1080 8-16GB aan boord van die grafiese kaartgeheue. (besoek p3d site en kyk na hul vereistes, hulle is pretty much dieselfde dier met 'n ander koppelvlak unil v4) Sedert FSX 32 bit is, sal u nooit meer as 2 GB geheue op enige tyd van die stelsel gebruik nie. Vinnige verwerker (vierwiel, vergeet niks minder nie, vir die prys wat u dit nou kan koop) en 'n middel tot boonste reeks grafiese kaart. Nvidia Grapics het die laaste vier vreemde jare die grafiese stryd oor amd gewen.

Op die oomblik is daar 'n tekort aan geheue, dus om 'n nuwe grafiese kaart met genoeg geheue aan boord te koop om VAS-uitgawes te verwyder, gaan nie goedkoop wees nie. Ek sal aanhou tot na die nuwe jaar en kyk waar dinge staan ​​om 'n grafika te koop kaart (ek sal nie my moeite doen om $ 500 te mors nie, hou aan om te spaar en 'n grafiese kaart met baie geheue te koop, want vir enige vlug is dit belangrik! 'n ordentlike verwerker uit die Skylake i7-reeks is 'n manier om te gaan) .

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”