737 Classic multi pack probleem

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
deckerb

Ongeleesde pos by deckerb »

Hou hierdie pakkie lief, veral die realistiese klanke, verbeterde kajuit verligting en meer.
Daar blyk 'n probleem te wees met dit skielik op te staan ​​tot byna 'n stalletjie posisie in die klim. Ook druk op die opstygrol is pynlik stadig om te versnel, met of sonder motorstoot. Het 'n moeilike tyd om selfs 140 op die opstygrol te kry. Te oordeel aan sommige van die kommentaar op die aflaai bladsy, ek is nie die enigste een met hierdie probleem nie.
Enige inligting oor 'n oplossing of oplossing sal waardeer word.

xHobbit420x

Ongeleesde pos by xHobbit420x »

Google en laai die 164 lewerings pakket vir die standaard 737.
probleem opgelos

deckerb

Ongeleesde pos by deckerb »

Dankie, maar nie regtig nie. Die standaard 737 het nie die groot verbeterings wat hierdie pakket doen nie.

bencas

Ongeleesde pos by bencas »

het probeer om die trim-oortjie te stel, is ingestel op 1.7-1.8 grade wat die skielike opwaartse hoek moet regstel.

DRCW

Ongeleesde pos by DRCW »

Dit is die tweede keer dat ek oor hierdie probleem lees, dit wil voorkom asof dit wat nie vir 737-800 'n probleem is nie, 'n probleem is met die ouer generasie van hierdie model. Dit is regtig maklik om op te los ... Gaan na die CFG lêer vir die vliegtuig, en blaai af na die [Motor] -afdeling en soek die lyn Static_Thrust = Verander die stuwinggradering met 4000 Voorbeeld As dit lees Static_Thrust = 22980 Voeg 4000 pond van stoot sodat dit lees Static_Thrust = 26980 dan stoor. Ek dink jy sal vind dit werk goed.

misshu

Ongeleesde pos by misshu »

Waar in die lêers is die CFG? Ek probeer dit te vind en ek kan dit nie vind nie

DRCW

Ongeleesde pos by DRCW »

Hallo, klik op u Windows-ikoon of begin links onder op u skerm, gaan na die rekenaar, kies dryf C / program x86, Microsoft, daar moet 'n lêer wees FSX, maak dit oop en daar is 'n lang lys ... kies SimObjectsKies dan vliegtuie .... hier is waar u vliegtuig moet gaan FSX word gestoor ... vind die vliegtuig waarna u op soek is in die lys .. maak die lêer oop en in daardie lys is vliegtuig cfg Dit is die CFG-lêer. as jy nog hulp nodig het, laat my weet. Dit sal goed wees om te weet watter weergawe van vensters jy het. Aangesien jy nog nooit 'n cfg-lêer oopgemaak het nie, klik regs daarop en kies oop met "notepad"

Hier is 'n voorbeeld van die afdeling waarna u soek:

Ek het dit van CRJ-700 getrek

[TurbineEngineData]
fuel_flow_gain = 0.002 / / Opbrengs op brandstofvloei
Inlet_area = 19.6 // Vierkante Voet, Inlaat Nacelle Inlaatgebied
rated_N2_rpm = 29920 // RPM, tweede stadium kompressor gegradeerde waarde
static_thrust = 28000
afterburner_available = 0 // Afterburner beskikbaar?
reverser_available = 1 // Thrust reverser beskikbaar?
ThrustSpecificFuelConsumption = 0.385 // Druk spesifieke brandstofverbruik (Jets)
AfterBurnThrustSpecificFuelConsumption = 0 // TSFC met nasorg / verhit verloof

superskullmaster

Ongeleesde pos by superskullmaster »

Ek het 'n prestasie-opgraderingspakket wat dit alles vir jou doen. Sodra ek 'n manier vind om dit op te laai, sal ek dit doen.

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”