probleme met enjins (# 3, of # s 3 & 4)

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
PAYSON

Ongeleesde pos by PAYSON »

Hallo, ek was lanklaas hier. Ek het 'n paar probleme. Eers het ek rekenaars verander. Daarna laai sommige van die gunstelingvliegtuie af met 'n wit vel. Geen teksture, geen interieur nie (kajuit of andersins). Kan nie vlieg sonder instrumente nie. Tweedens kan dit voorkom asof ek enjins in 'n meervoudige opstelling kan werk. en 3e, net twee werk. Ek hou baie van die Dehaveland Dash 3 vlieg, maar net die linkermotors loop op. Hulle loop lui, maar dit is alles.

Dariussssss

Ongeleesde pos by Dariussssss »

Hello.

Ons benodig baie meer inligting. Watter vliegtuig, watter FSX weergawe ens ... Het die betrokke vliegtuig 'n handleiding, het u dit gevolg, ensovoorts ... Dit is die enigste manier om te help.

Cheers

PAYSON

Dit lyk asof u my antwoord vroeër verloor het. Ek doen dit alles volgens die boek en / of "lees-my's". Wat enige spesifieke vliegtuig betref, het ek gedink ek het gesê, enige vliegtuig met meer as 2 enjins. Ek kan die X-56-vliegbeheergas op een manier instel, en dan op 'n ander manier. Elke verandering het 'n effek op alle linker enjins of om die regte enjins te laat draai, terwyl die ander draai. Ek gebruik sfx steam edition. Ek het u gekontak, want ek het lank gelede 'n probleem gehad en u het my bygestaan. Ek vra om verskoning dat ek u tyd in hierdie situasie geneem het, net gedink iemand het dalk 'n soortgelyke probleem gehad en dit genees. Niks soos dit in u vrae is nie.
My verskonings en groete, PAYSON

PAYSON

Ek sal elders probeer. Dankie.
PAYSON

PAYSON

Whooooa !!! Ek het die regte manier gevind om die aanpassings vir die gebruik van enjins 1 tot 6 te stel. Dit was so eenvoudig. Dankie vir die hulp:-(

Gh0stRider203

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

deel indien ander hierdie probleem het?

PAYSON

Ek het baie meer inligting nodig. Watter vliegtuig, watter FSX weergawe ens ... Het die betrokke vliegtuig se handleiding, het u dit gevolg, ensovoorts ... Dit is die enigste manier om te help.OS, vlugbeheerstelsel, ens.

PAYSON

Eintlik is al die inligting NIE nodig nie. Enigiemand wat 'n X-55 of 'n X-56 Saitek Advanced-vliegbeheerstelsel gebruik en die beperkte 1 & 2-enjinvermoë ervaar, het gevind dat ek die oplossing kan vind. Ek sou dit vroeër gepos het, maar dit neem 'n rukkie om hierdie oplossing 20 keer te herhaal om aan my te bewys dat dit werk. Dit werk. Maak eenvoudig "instellings" oop, gaan na die opstel van die gasklep. Haal alle instellings uit. As die gasklep heeltemal weg is en die gasklep self in die rustige posisie is (laat die vergrendelingspen in sy oorspronklike posisie staan), skuif die gasklep tot wyd oop, terug na stil, terug om wawyd oop te maak, dan weer terug te draai, kalibreer soos gewoonlik, sluit die instellings, gaan na u gunsteling 4-enjinvliegtuig en probeer dit. Hoop dit werk vir u net so ez soos vir my.

PAYSON

O, daar is 'n stryd groep van die Tweede Wêreldoorlog skepe wat verskyn en verdwyn uit die kus van Australië (YBBN).

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”