FSX addon idee

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
Gebruiker-avatar
NitroUK

FSX addon idee

Ongeleesde pos by NitroUK »

Hi Guys,

Ek het gewonder of iemand weet van 'n addon dit sal my 'n flitseffek op my muiswyser gee, sodat ek, as dit nag en my vliegtuig koud en donker is, die skakelaars sien, wat ek nodig het om aan te skakel om die vliegtuig aan die gang te kry / op te lig ...

Is daar tans iets soos dit? kan dit deur iemand gemaak word? Ek betaal gelukkig vir die addon.

Beste wense Glenn - G-VODC
My Payware-vliegtuig: majestueuse Dash 8 Q400, Flight1 BN-2 Islander, JustFlight 747 200/300-reeks, RealAir Lancair-nalatenskap

DRCW

FSX addon idee

Ongeleesde pos by DRCW »

Haai, ek sal dit nie aanbeveel nie, want soos dit sit, sal die muiswyser op sigself FPS afskakel, aangesien so 'n funksie meer skade op die manier sou veroorsaak. Die beste verbintenis is om die paneel vloedligte tydens vlugvoorbereiding te gebruik. Maak seker jy aktiveer jou APU (Aux Power Unit) vir vliegtuie wat so toegerus is.

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”