FSX vir diegene wat oor moet begin

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
DRCW

FSX vir diegene wat oor moet begin

Ongeleesde pos by DRCW »

Kom ons kyk na dit,
FSX is 'n leerproses en nie net hoe om 'n virtuele vlieënier te word nie. Enigiemand wat al om die draai was, sal u dit vertel
hoe frustrerend kan dit wees as u 'n fout maak en weer moet laai FSX en begin weer. Dit sal natuurlik nooit gebeur nie
vir my (LOL) Die volgende is 'n uiteensetting van wat ek geleer het oor die jare en ek hoop om u te help om 'n eerste keer te doen of
herinstalleer van FSX Deluxe of goue uitgawe.

AFDELING 1: HARDWARE EN DRIVERS
Voordat u dit installeer FSX die sleutel tot sukses is om seker te maak dat u 'n goeie en stabiele platform het. U kan dit oorweeg
opdatering van u rekenaar deur addng RAM / afsonderlike hardeskyf ens. Enige simmer of gamer sal u 'n uitbreidbare stelsel vertel
maak die verskil. FSX werk redelik goed met 'n kragtige verwerker-quad-kern of beter teen 4 ghz of hoër.

Baie mense oorskakel hul verwerker Voorbeeld 3.2 ghz na 4ghz .. of 4ghz tot 4.5ghz. So hoekom doen hulle dit? omdat
FSX is baie, baie verwerker afhanklik en daar sal altyd mense wees wat hul stelsels tot op die rand stoot. Hulle hou daarvan om
spog oor 200 fps op die internet. Beteken dit dat jy ook het? NEE ... Met enige veranderinge wat jy aan jou stelsel maak
bo die fabrieks spesifikasies is daar gevare wat jou hardeware kan verbrand tensy jy weet wat jy doen,
werk met wat jy het en wat jy kan bekostig.

Om u masjien te laat loop FSX sodat u 'n goeie balans kry tussen grafika en prestasies waarna u mik
kry die grafika wat jy wil hê en 'n raamfrekwensie van 30 fps. Die belangrikste is 'n gladde, stotterende vlug. Ek het 'n 8 kern AMD
verwerker wat by 3.5ghz hardloop en ek het dit oorskakel, maar net vir 3.7ghz, saam met die byvoeging van 'n ekstra koelwaaier in my toring.
wat ontwerp is vir die afkoeling en ontluchting van lug. As jy 'n rekenaar van jou plaaslike verskaffer gekoop het, sal jy ook hê
om die toring te verander en baie winkelmodelle is nie uitbreidbaar nie. Enige rekenaar wat gebruik maak van 'n muurswart kragtoevoer wat jy prop
In die muur is waarskynlik 'n nie-uitbreidbare stelsel.

hardeskywe
is belangrik. As jy ernstig is oor simming en wil baie sagteware van derde partye byvoeg (Scenery, vliegtuie, wolke
ens.) Jy benodig ten minste 1TB. Ek beveel 'n 2TB hardeskyf aan. Ek beveel ook aan om 'n hardeskyf van mekaar te gebruik
Die hardeskyf waarop u vensters geïnstalleer het.

RAM
Jy sal goeie hoëprestasie-RAM (DDR3, ens.) Wil gebruik. Die minimum benodigde is 4-gig van RAM, maar jy is regtig
moet 8 optrede oorweeg FSX met 'n stelsel wat uitbrei na 32 gig RAM op die pad.

Grafiese kaarte:
Hier is waar jy baie $ $ kan spandeer. Daar is watergekoelde kaarte wat rond $ 1500 US loop. WOW Ek kan nie bekostig nie
daardie! Jy benodig 'n goeie grafiese kaart wat ongeveer $ 150 US kan hardloop. Ek gebruik 2 AMD Radeon R9 200-reeks
Grafiese kaarte wat in Firewire loop. 'N goeie grafiese kaart opgestel sal help om die las van jou verwerker af te haal. Daar is
baie kaarte daarbuite, so my beste raad is om navorsing te doen en die beste knal te kry. soek FSX forums sal u help
om die regte besluit die eerste keer te maak.

bestuurders:
Daar was probleme waarby die opdatering van grafiese kaartbestuurders dodelike foute veroorsaak het FSX. Voordat u 'n grafika koop
kyk of u enige probleme met die kaartbestuurders of enige ander klagtes kan ontdek FSX. As jy nie is nie
enige probleme met jou huidige grafiese kaart en jy doen 'n bestuurder update en dan is daar skielik probleme,
gaan terug na die laaste bestuurder wat jy geïnstalleer het.

Kragtoevoer
Overkill, Overkill, Overkill !!! Jy wil 'n kragbron hê wat oorskry is vir jou hardeware. Dit sal jou toelaat om by te voeg of
verander hardeware sonder om jou kragtoevoer te oorlaai. Ek het 'n 1000 watervoorsiening meer as twee keer wat is
nodig om my rekenaar te laat loop.

Ondersoek en voorbereiding vooraf is die belangrikste voordat u dit installeer FSX.

Afdeling 2: Installering en uitbreiding FSX

Noudat ons die basiese beginsels in die voorbereiding bespreek het, laat ons dit installeer FSX. Let daarop dat hierdie installasiegids ontwerp is
FSX Deluxe- en goue uitgawes nie FSX stoom wat 'n ander formaat gebruik.

So, wat is die verskille tussen Deluxe en Gold?

Die Deluxe weergawe kom nie met versnelling X nie en dit is dit. As jy die Deluxe-weergawe het, sal jy
moet installeer SP1 en SP2. Met die Goue uitgawe voeg jy net die versnellingsplaat by nadat jy die skyf 1 en 2 geïnstalleer het

stap 1: Voordat u die skyf 1 & 2 installeer, maak 'n gids in u dokumente deur 'n nuwe gids te kies / regs kliek en en
noem daardie vouer 'FSX"sleep dit dan na u lessenaar. As u dit insit FSX skyf 1 kies meer opsies en kies dan na
die FSX vouer op die tafelblad wat u geskep het. Dit sal leer FSX om die program eerder in daardie lêergids te installeer as
Program lêers (x86)

Sodra beide skyf 1 en 2 geïnstalleer is FSX sal outomaties begin. U sal dan gevra word om u produksleutelkode in te sit
en aktiveer die program. Na die aktivering, moenie versnelling (Goud) installeer of SP1 of SP2 (Deluxe) installeer nie! Eerste lopie
FSX staak die program in 'n vrye vlugmodus vir 'n paar sekondes.

stap 2: Installeer nou versnelling (goud) SP1 en SP2 (Deluxe). Vir die Goue uitgawe begin FSX en jy sal dit weer doen
gevra word om u produksleutel vir versnelling in te sit om dit te aktiveer. U sal dan gevra word om dit toe te laat FSX
om die nuwe sleutelkenmerke vir die uitbreidingspakket by te voeg. Kies Ja. Weereens begin FSX en voer die gratis vlugmodus vir
'n paar sekondes en sluit dan die program uit.

stap 3: ( Slaan hierdie stap oor as jy net 1-stasie het) As jy 'n aparte ry wil hê, wil jy dit hê
vir FSX dit is nou die tyd om dit op daardie skyf te kopieër en te plak.

voorbeeld:
Kom ons sê Windows is geïnstalleer op ry C: en jy het 'n leë dryf D: ook geïnstalleer in jou rekenaar. Kies
Begin / Rekenaar / Ry D:

Kopieer en plak die FSX vouer op u tafel na Drive D: Hierdie proses sal ongeveer 5 tot 10 minute duur.
Sodra dit gekopieër is, het u nou 'n nuwe kortpad nodig sodat u kan hardloop FSX vanaf u lessenaar. Sleep eers die huidige kortpad
op u tafel na die asblik. Gaan na Drive D en maak die FSX gids. Blaai na die FSX.EXE aansoek lêer,
regsklik daarop en kies "skep 'n kortpad"sleep dit dan na u lessenaar. Dit laat u toe om te hardloop FSX gebruik dit
kortpad. Once weer hardloop FSX in die vrye vlug-modus en sorg dat die program stabiel is. Nou kan u die FSX gids
op u lessenaar. Jy sal hardloop FSX op ry D: vanaf hierdie punt vorentoe.

Stap 4: Windows Vista, 7 en 8 installeer u UIAUTOMATIONCORE.DLL in FSX.
Die uiautomationcore.dll-lêer is nodig om 'n aantal bekende desktop-ineenstortings in te voorkom FSX. Die mees belangrikste ding
moet u die korrekte dll installeer vir u weergawe van Windows. Die installering van die verkeerde een kan meer probleme veroorsaak. Gaan na
jou soekenjin en tik uiautomaioncore.dll vir Vista / vir Windows 7 / vir Windows 8 / vir Windows 8.1 wat ooit
OS wat jy het. Sodra u die regte weergawe gevind het, haal u dit dan op u tafel uit en installeer dit dan in u hoof FSX gids No.
waar anders !!!
Hou 'n afskrif daarvan in u dokumentasiemap as 'n back-up.

Stap 5: Pas u instellings in FSX.
Run FSX en oorskakel van gratis vlug na instellings. Hier is waar u grafika, wolke, verkeer, ens. Kan verander ... ek kan tik
uit 'n stap vir stap, maar in plaas daarvan is daar 'n paar goeie instruksionele video's op youtube. In hierdie video word aanbeveel om 'n eksterne te gebruik
raamkoersbeperking, maar ek het probleme ondervind met stotter en pouse tydens vlug, so ek raai u aan te stel FSX raam koers
limiter tot 30 fps of die helfte van die verversingsfrekwensie van jou videomonitor. As jou monitor se verversingsfrekwensie is, stel 70 jou raamkoers in
beperk tot 35 fps.

stap 6: Stel op FSX
Sodra u instellings voltooi en getoets is in die vrye vlug af vir die beste fps en grafiese kombinasie u
stelsel kan lewer dat jy hulle daar wil hou. Ons moet nou die FSX.CFG lêer. Ek het 'n draad hieroor geskryf
forum in die FSX Algemene afdeling getiteld " FSX Fixes & Tips in cfg "Kyk na afdeling 1 wat die basiese 3 dek
veranderinge benodig in FSX. Daar is baie plasings en video's daar buite met ander aanpassings waarna u kan kyk. Hou aan om te hardloop
FSX en toets dit nadat u hierdie aanpassings gedoen het. Die eerste 3 wat ek in my pos gelys het, kan op een slag toegepas word, maar u kan dit aanpas
doen daarna moet opgevolg word deur te hardloop FSX om te sien hoe dit u werking beïnvloed. As u daarvan hou, hou dit. onthou
die frase" As dit nie gebreek is nie .... MOET dit nie vasstel nie "

Gebruik die fsx.cfg lêer om enige instellingsveranderings vanaf hierdie punt aan te bring en nie die instellings in die FSX program omdat dit kan
veroorsaak sommige van die veranderinge wat u in die fsx.cfg om terug te keer na standaard.

stap 7: Voeg die Add-ons
As jy eers getoets en hardloop het FSX op beide lang sowel as kort vlugte met bogenoemde stappe gedoen, begin dan u
add-on's een op 'n slag toets hulle altyd voor die toevoeging van ander. Op hierdie manier as 'n probleem moet ontstaan.
Ek sou wed dat jy sou weet waar om te kyk! Een ding wat ek wil oordra, is die programme wat jy kan koop wat bekend is
as booster sagteware vir FSX. Dit is veronderstel om prestasie te verbeter. Al wat ek kan sê (na my mening) Moenie jou afval mors nie
geld !!!

Sien jou op die volgende draad!

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”