FSX 747

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
lpklem

FSX 747

Ongeleesde pos by lpklem »

Voordat ek begin, koedoes op die Air Force One 747-8I add-on, Dis die beste add-on vliegtuie Ek het twee vrae vir die groep:

1) Ek het vasgestel hoe ek 'n joystick-knoppie (die sneller) kan toewys om my AF1-enjieknop in te skakel, maar ek kan nie al 4 die gaskragte een keer agteruit laat oprol nie? Daarsonder kry ek net die minimum 10% tru-stoot, nie veel hulp op 'n 6'000ft aanloopbaan grrrrr

2) Ek het 'n tweemonitorstelsel, die hoofmonitor het die gewone skerm VC, ens. Die tweede wat ek vir verskillende instrumentweergawes gebruik, dit neem 'n rukkie om elke keer as ek speel, ek het die vlug een keer opgestel, maar dit doen nie die tweede skermopstelling stoor nie. Enige voorstelle sal waardeer word.

Dankie vir hierdie webwerf, ek hou daarvan!

Larry

Gh0stRider203

FSX 747

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

Helaas kan ek nie daarmee help nie, alhoewel dit interessant sou wees. Het u toevallig gekontroleer met enige FSX Groepe op FB? Ek weet dat ek in verskeie is en dit lyk asof hulle kundig is (op die meeste dinge ...... op ander is hulle omtrent net so bruikbaar soos tiete op 'n bul ....).

DRCW

FSX 747

Ongeleesde pos by DRCW »

Haai, die FSX toewys matriks is redelik laag vir vreugdestokkies en sekere vlieguitrustings. Maar u kan die volgende probeer ... Gaan na die knoppie en toewysing van die sleutel en skuif af na die gedeelte waar u F2 (Die omgekeerde sleutel) sien. Merk die gedeelte uit en druk die sneller op u joystick. As dit reageer en u sien dit verander, word die snellerknoppie die omgekeerde sleutel. Sterkte

lpklem

FSX 747

Ongeleesde pos by lpklem »

Dit is hoe ek die joystick-knoppie toegewys het om terug te keer, selfs al stel ek herhaling op maksimum die omgekeerde stuwing, sal nooit meer as 10% wees nie, die oomblik as ek die stoot verhoog met behulp van die joystick-drukregeling, terwyl dit omgekeerd net omgekeer word en die gasspoed normaalweg verhoog word, nie presies nie wat u op soek is na 'n aanloopbaan. Dankie vir die insette, ek waardeer dit !!!!

DRCW

FSX 747

Ongeleesde pos by DRCW »

Ja, het u al verskeie druk op die knoppie probeer? Dit het vir my gewerk, maar dit was 'n ander knoppie op my joystick. Net 'n gedagte, maar FSX is 'n beperkte program op hierdie gebied ..

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”