AFG Pilatus PC 12

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
sruble

AFG Pilatus PC 12

Ongeleesde pos by sruble »

Is daar planne om 'n AFG Pilatus PC 12 te skep vir? FSX/ SE? Ek het 'n paar gevind, maar kan dit nie kry om op te installeer nie FSX/ SE.

DRCW

AFG Pilatus PC 12

Ongeleesde pos by DRCW »

Het u die boksuitgawe van FSX? Of stoom? simivation.com het wel hierdie model en ek het dit wel geïnstalleer FSX sonder probleme. Hier is een van vlieg-simulasies
https://flyawaysimulation.com/downloads ... tus-pc-12/

Soms voeg hierdie downloads 'n ekstra lêergids by wat veroorsaak dat die FSX Om die lêer nie korrek te lees nie. Om dit te vermy, moet u seker maak dat daar slegs een vouer is met die vliegtuignaam. Sodra u die vouer oopgemaak het, moet dit die model, paneel, CFG ens. Direk vertoon .... As u twee vouers moet oopmaak om by hierdie inligting uit te kom, FSX sal nie die lêer lees nie. Ek hoop dit verklaar dit vir u.

Sodra u die lêer afgelaai het, eerder as om dit in die FSX Vliegtuigmap .. Pak dit na u lessenaar uit. Drie vouers sal verskyn. Hulle is:
PC-12X
flyawaysim ... doc lêer
Gaan na die link-lêer om weg te vlieg.
Verwyder alles behalwe die PC-12X-lêergids
Maak die PC-12X-lêergids oop en 'n ander gids verskyn: AFGPC12X. Dit is die lêergids wat u na u kopieër wil maak FSX / simobjekte / vliegtuigvouer. Klik met die regterkant op die AFGPC12X-lêergids en kies kopie, plak dan die lêergids in die vliegtuigmap in FSX... Moet goed werk!

sruble

AFG Pilatus PC 12

Dankie, ek het Steam Edition. Ek het albei probeer wegvlieg, sowel as die simpatie. kon nie een kry om te werk nie. Ek sal u raad probeer. wens my geluk.

sruble

AFG Pilatus PC 12

Dankie . Dit was die Magic Bullet waarna ek gesoek het ..... Het goed gewerk. Dankie :)

DRCW

AFG Pilatus PC 12

Ongeleesde pos by DRCW »

My plesier!

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”