Grondhantering

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
hpwells1

Grondhantering

Ongeleesde pos by hpwells1 »

Hallo almal. Ek het pas die ATR 42-500 Pack afgelaai en ek ondervind probleme met die grondhantering. Ek kan dit nie na 'n "Push Back" kry nie. Ek kry steeds die Voice Error in Red-boks. Al die ander vliegtuie waarop ek die grondhanteermeter het, werk reg. Ek het ander pop-upmeters by hierdie vliegtuig gevoeg en dit werk goed. Wat doen ek verkeerd?
Dankie
hpwells.

Gebruiker-avatar
rikoooo
Administrateur wêreldwyd
Plek: SWITSERLAND
Kontak:

Grondhantering

Ongeleesde pos by rikoooo »

Hallo,

Sommige klanklêers ontbreek. Laai die nuutste weergawe hiervan af add-on soos vandag: https://www.rikoooo.com/downloads/viewdownload/86/766

Dankie.
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

hpwells1

Grondhantering

Ek het geïnstalleer, afgelaai lêer, weer geïnstalleer en ek het dieselfde probleem met die grond hanteringsmeter.

Gebruiker-avatar
rikoooo
Administrateur wêreldwyd
Plek: SWITSERLAND
Kontak:

Grondhantering

Ongeleesde pos by rikoooo »

Goed, dan is die enigste rede hiervoor dat jy die meters nie aanvaar het toe jy beloof het om sommige DLL-lêers te aanvaar nie.

Ek sal jou later vertel hoe om dit reg te stel.
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

hpwells1

Grondhantering

Erik, ek gebruik die aflaaier wat by hierdie aflaai voorsien word. Ek kry die uitroepgeluide, dws die hoogte wanneer ek vlieg. (opstyg en landing). Ek het nie gesien waar ek die sound.dll moes aanvaar nie.

hpwells

DRCW

Grondhantering

Ongeleesde pos by DRCW »

Gaan die hoofklankmap na FSX en maak seker dat die klanklêer vir grondhantering daar is. Maak seker dat die .Dll in die hoofmap is. Indien nie, plaas dit dan handmatig via kopie en plak. Maak seker dat die RCB-paneelmap in die FSX Vliegtuigpaneelvouer Daar is 'n klankdll wat ook in die hoofvouer vir grondhantering geleë is. Stel voor dat u Ground Handling 5 aflaai by https://www.fs-freeware.net/downloads/d ... l-etc.html
Jy sal meer inligting in my pos kry op pret met freeware ... op hierdie webwerf

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”