NEW GUY BENODIG HULP AI Aflaai na lughawens, KLAS, KJFK en meer

Daar is duisende add-ons op die web vir die klassieke FSX en Prepar3D v1 tot v3. Vertrek van enige plek ter wêreld en vlieg van die wêreld se mees ikoniese vliegtuie na een van 24,000 bestemmings.
PROSTOCK

Ongeleesde pos by PROSTOCK »

FSX-SE Windows 10 - I downloaded KLAX Airport today & took a look around. Great scenery but was a bit disappointed at the lack of AI and activity around the airport. I have my settings on Full 100% of everything with good frame rates. My question: Is there an AI download available that will populate all airports or selective airports? I have not found any and don't know where else to look. Thank you for any help.

hofnerguy

Ongeleesde pos by hofnerguy »

Ek wens ek het geweet ... Ek het dieselfde probleem

Lingwell18

Ongeleesde pos by Lingwell18 »

Hi

dit kan help https://www.justflight.com/product/traffic-global. Net vlug het gebruik om 'n ander een te noem, naamlik Traffic 360. Wat ek dink is uitstekend. bied vliegtuie, lughawevoertuie, diens en burgerlike verkeer op paaie / snelweë ens. My los angeles met verkeer 360 is 'n gesig om te sien. Ek dink hulle het diosconitinued traffic 360. Might in staat wees om 'n boxed weergawe op ebay / amazon te kry.

beste van geluk.

Post Reply

Keer terug na “Flight Simulator X (FSX) + Steam-uitgawe & Prepar3D tot v3 ”