Vertel ons van jou

Ons moedig nuwe lede hulself hier te stel. Kry mekaar te leer ken en jou belangstellings deel.
Dariussssss

Vertel ons van jou

Ongeleesde pos by Dariussssss »

So, hallo almal. My naam is David en ek is die nuwe Forum Moderator. Ek het gedink dat die beste manier om 'n paar aktiwiteite hier te begin, is om hierdie onderwerp te open en u almal te ontmoet.

Vertel ons van jou, wat ook al dink jy belangrik is.

Welkom. :)

Gebruiker-avatar
rikoooo
Administrateur wêreldwyd
Plek: SWITSERLAND
Kontak:

Vertel ons van jou

Ongeleesde pos by rikoooo »

Hallo Dawid,

Welkom in die Rikoooo span,

Psalmsing Erik die skepper en bestuurder van Rikoooo.com.

Ek is baie bly om jou hier te hê, is dit jou Forum. jy is die baas :)

Ek sal 'n annouce maak in ons volgende nuusbrief aan almal oor hierdie nuwe forum vertel.

Gelukkig vlug almal

Erik
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

andhar

Vertel ons van jou

Ongeleesde pos by andhar »

Hi, my naam is Aan
Ek is 'n vliegtuig entoesias van Indonesië
Leuk om jou almal te ontmoet :)

Dariussssss

Vertel ons van jou

Baie dankie aan almal tot dusver. Hoop om baie, baie meer poste en nog baie meer aktiwiteit sien hier in die toekoms.

Cheers.

FCAIR

Vertel ons van jou

Ongeleesde pos by FCAIR »

Hallo Al my naam is Terry (FCAIR). Ek is 'n afgetrede USAF Crew Chief. Het net belanggestel in FSX en sim vlieg na baie jare. Goeie nuwe webwerf, wonderlike aflaaie. Lekker vlieg vir almal

burggraaf

Vertel ons van jou

Ongeleesde pos by burggraaf »

Hallo - ek is John van die suidkus van die Verenigde Koninkryk. Nou is ek afgetree, my eerste vlugsimulator is op 'n ZX81 bestuur, met band gelaai en bestaan ​​uit 'n B737 (wel die hoogtemeter en die ASI), wat voorgestel word deur baie blokagtige grafika wat tussen blok A en B in swart en wit vlieg - en as u het dit reg gedoen, jy het die "natuurskoon" gesien, 'n ander swart vlek genaamd C. Inspirerende dinge. Sedertdien het ek elke Flightsim wat Microsoft vervaardig, gehad deur 'n verskeidenheid rekenaars van 'n 8086 tot 384, 486, Pentium, plus 'n paar meer, tot my huidige I7. Ek het 'n privaat lisensie waarop ek 'n paar honderd uur op 152's en PA28's het, wat nie meer geldig is nie weens die koste om hierheen te vlieg. My seun het ook die Flightsims gebruik, die gogga gekry en geleer vlieg, en nou met 4000 uur onder die knie op (regte) A319 / 320's is dit net om sy kapteinskaartjie te gaan haal. Rickoooo deur die gratis natuurskoon van die Kanariese Eilande gekom, wat baie indrukwekkend is - baie dankie daarvoor. Dit is wonderlik om 'n Engelse bladsy te sien, alhoewel ek nie meer as 50 km van Frankryk af woon nie, is my begrip van hul taal nog lank nie goed nie.

Gebruiker-avatar
rikoooo
Administrateur wêreldwyd
Plek: SWITSERLAND
Kontak:

Vertel ons van jou

Ongeleesde pos by rikoooo »

Hallo FCAIR en burggraaf,

Dankie vir jou aanbieding en welkom by die nuwe forum, ons is baie entoesiasties en gelukkig wees om jou hier te hê, moet asseblief nie huiwer om nuwe onderwerpe te plaas en vra vir hulp aan die gemeenskap. Ook, as jy wil om ander te help sou dit wonderlik wees, jou kennis is hier baie welkom, en ons wil graag 'n paar hoe-om-, vlieg lesse, tutoriale het en so aan gepos word in die forum. Elke bydrae sal die gemeenskap gelukkig te maak.

Gelukkig vlug,

Erik
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

FCAIR

Vertel ons van jou

Ongeleesde pos by FCAIR »

Op hierdie stadium is ek net soveel studente as wat ek nog ooit was. Dit kan my 'n bietjie neem om al die ins en outs van te kry FSX maar wanneer ek iemand kan help, is dit vir my 'n groot plesier om dit te doen.

Blou lug almal ..

Dariussssss

Vertel ons van jou

Weereens, Welkom by Rikooo. :)

PAYSON

Vertel ons van jou

Ongeleesde pos by PAYSON »

Hiya's, my naam se skermnaam is PAYSON. Ek gebruik nou al geruime tyd rekenaarsimulators en dateer uit die gebruikte kopie van Ubisoft se Sturmovik IL2. Ek is oorgeplaas na 10 jaar in WarBirds (hulle het hulle eintlik gehelp met 'n kajuit van 'n vegter wat hulle in die spel wou voorstel. Ek het ook 'n paar randapparatuur uitgespeel met die meer gevorderde sims van Ubisoft. Ek het oorgegaan na ongeveer 5 jaar in World of Tanks, speel dit nog steeds. (word duur) Ek het al gebruik FSX vir ongeveer 8 of 9 jaar en verlief geraak op hul formaat. Ek is nog steeds betrokke by WoT en skiet nog steeds in Ubisoft. Noudat ek van u mense uitgevind het, is dit wonderlik om 'n groot verskeidenheid vliegtuie te hê om te vlieg.
Terug na die wolke,
Vriendelike groete, PAYSON

Post Reply

Keer terug na “Welkom nuwe lede”