Haai almal

Ons moedig nuwe lede hulself hier te stel. Kry mekaar te leer ken en jou belangstellings deel.
leocha1

Haai almal

Ongeleesde pos by leocha1 »

Ek is nuut hier en het hierdie webwerf gister ontdek.
Vir 'n baie baie lang tyd is ek 'n trotse gebruiker van vlugsimulator 2004, en het nog baie te ontdek.
Ek het oor hierdie webwerf gekom nadat ek vir die beste freeware vliegtuie gaan soek het.
Dit was wonderlik wat ek hier gevind het.

Daarom wil ek baie dankie sê vir hierdie hoë gehalte van gratis produkte.

Leon

Dariussssss

Haai almal

Ongeleesde pos by Dariussssss »

Hallo en welkom by Rikoooo.

Een groot dankie vir al die mooi woorde. My manier om hierheen te kom, was amper dieselfde as u s'n. ek's op FSX Nou maar lanklaas was ek ook op FS2004, wat glad nie sleg is nie.

Ons sal ons bes doen om u verblyf hier so goed moontlik te maak. :)

Weereens, baie dankie en welkom.

Apollo21

Haai almal

Ongeleesde pos by Apollo21 »

Ek wil dankie sê vir al die aflaai van freeware wat u aanbied, ek gebruik u webwerf al 'n aantal maande en moes u al voorheen bedank het, maar wat onder andere is dat ek op eBay gewoonlik na vliegtuie gekyk het, ens. teenoor iemand wat (Freeware Aircraft) verkoop, het ek hom 'n boodskap gestuur en gevra of hulle inderdaad freeware is, want ek het dieselfde vliegtuie wat hy aanbied, en ek het my afgevra of dit eintlik freeware of betaalware was, het hy geantwoord en gesê dat dit gratis ware was. bondel freeware in een pak. Dit lyk nou nie vir my goed om al die mense wat hierdie vliegtuie ontwerp en gepubliseer het, uit die weg te ruim nie.
Miskien is dit niks van my besigheid nie, maar ek dink dit is heeltemal verkeerd, ek voel seker dis nie wettig nie, dit is ek weet nie. Ek wil net mense hieroor waarsku. Al die vliegtuie op die skywe is beskikbaar by Rikoo of sommige Van die ander aflaai webwerwe.

Vriendelike groete
Andrew

Post Reply

Keer terug na “Welkom nuwe lede”