Happy Bunny

Ons moedig nuwe lede hulself hier te stel. Kry mekaar te leer ken en jou belangstellings deel.
Ou John

Happy Bunny

Ongeleesde pos by Ou John »

Hi almal
Soos my gebruikersnaam aandui, is ek ouer as 60. My regte wêreldvliegervaring was 'n lang tyd gelede in 'n Chipmunk en 'n Vickers Varsity. Ek het jare gelede 16 begin simuleer met FS 'n eeufees van die vlug en 'n rekenaar van die rekenaarwêreld. Deur die jare het ek 'n fortuin spandeer aan sagteware en hardeware en my ewige strewe na werklikheid. Ek het nou 'n top van die middelafstand-rekenaar vanaf Chillblast. Oculus VR en orbx-natuurskoon. My rekenaar is in Julie 2017 gekoop en het met Windows 10 gekom. Ek sit toe FSX Stoom in. Al hierdie dinge is in die strewe om een ​​spesifieke vliegtuig te vlieg. Die Douglas DC3. Just Flight Legends of Flight is byna perfek, aangesien ek in Licolnshire woon, nie ver van RAF Coningsby en die Battle of Britain Memorial Flight en die Dakota ZA947 nie. Ek is ook 'n gereelde besoeker aan Duxford in die regte en simingwêreld. Daar is 'n lieflike freeware wat 'n lugvertoning-opsie het, sodat ek langs die vliegende fort 'Sally B' kan vlieg. Alles is goed in my wêreld, maar hier kom die oerknal. FSX Steam het besluit dat dit nie lekker sal speel met Windows 10 nie. Ek moes dus die koeël byt en oorskakel na P3D V4. Hier kom die laer Legends of Flight DC3 nie in nie P3D. Die freeware Duxford sal ook nie. Om u C47 te vind, is dus 'n absolute voorkoms. Dit is perfek, sou ek moet weet, aangesien ek aan boord van 'n regte Dakota was. OK daar is geen reuk nie. Maar so na aan die werklikheid as wat 'n sim kan kry. My enigste kritiek, geen geknetter nie, is die geluid of die gebrek daaraan vir skakelaars en brandstofpompe en uitroep. Ek vlieg die valskermspringer en sou dit graag in RAF-kleure wou gehad het. Volgende jaar in die regte wêreld gaan daar Daks oor Normandië valskermspringers op die Normandiese landingsterreine laat val. Ek sal natuurlik 'n sim-weergawe vlieg. Ek hoop ook om 'n reis in 'n Dakota te kry. Maar weereens dankie vir hierdie fantastiese Dakota waarvoor ek graag sou betaal het.

John Caselton (Old John)

Gebruiker-avatar
rikoooo
Administrateur wêreldwyd
Plek: SWITSERLAND
Kontak:

Happy Bunny

Ongeleesde pos by rikoooo »

Hi John,

Dankie vir jou goeie inleiding. Ons is bly dat u die C47 sonder enige probleem kan vlieg. Welkom by die forum.

Gelukkige landings
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

Post Reply

Keer terug na “Welkom nuwe lede”