skepe ...

Het jy 'n paar terugvoer en insette te deel?
Moenie skaam wees nie en stuur vir ons 'n nota. Ons wil om te hoor van jou en streef daarna om ons webwerf beter en meer gebruikers vriendelik vir ons gaste en lede 'n wil.
PAYSON

skepe ...

Ongeleesde pos by PAYSON »

Seker wil een of twee Tweede Wêreldoorlog vliegdekskepe sien.

Gh0stRider203

skepe ...

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

ya weet dit is nie 'n slegte idee man! :)

PAYSON

skepe ...

Ongeleesde pos by PAYSON »

Wat is nie om lief te hê nie? Is ek reg? 1 of 2 vliegdienste van die Tweede Wêreldoorlog. Moet my nie verkeerd neem nie, ek hou daarvan om op die dekke wat ons nou het, te slaan, maar dit is 'n bietjie te ez met die nuutste Corsair (alhoewel dit nie 'n vliegtuig uit die Tweede Wêreldoorlog was nie, het hy dieselfde draers gebruik). Die nuutste in die vliegtuigvliegtuie is baie goed. Natuurlik het al die Grumman-katte 'n spesiale plek in my hart. Ek het 'n fsx weergawe van hoe 'n bitchin 'WWII plat top lyk, kan net nie agterkom hoe om dit te installeer nie. Dit het nie dieselfde installeerder as wat Rikooo het nie. Moet hardloop, (moet letterlik 'n bietjie joggin doen ')
Terug na die wolke, PAYSON

Gh0stRider203

skepe ...

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

Ek kon nie meer saamstem. altyd pret om te probeer en hou dinge outentieke as moontlik :)

Ek het eerlikwaar geen idee hoe om die vloot te installeer sonder om die lêer voor my te hê nie. Ek kan net aanneem dat u dit in die landskapmap installeer, en as dit nie outomaties bygevoeg word nie FSX, voeg dit dan handmatig by ...

Post Reply

Keer terug na “Suggestion Box”