Kan niks aflaai

Het jy 'n paar terugvoer en insette te deel?
Moenie skaam wees nie en stuur vir ons 'n nota. Ons wil om te hoor van jou en streef daarna om ons webwerf beter en meer gebruikers vriendelik vir ons gaste en lede 'n wil.
Penzoil3

Kan niks aflaai

Ongeleesde pos by Penzoil3 »

Geregistreer is, al downloads tyd uit. Gratis Downloads- alle tye uit. Ek is nie in staat om iets te laai vir maande!
Dit is bleeping belaglik!

Dariussssss

Kan niks aflaai

Ongeleesde pos by Dariussssss »

Vir hoe lank die probleem het jy?

Dariussssss

Kan niks aflaai

Ongeleesde pos by Dariussssss »

Het jy enige script blokkeer ding in jou browser geïnstalleer?
Gaan jou internet konneksie, kan dit heeltemal te stadig vir hierdie wees.

Ek kan enigiets aflaai sonder enige probleem, so ek dink die probleem is aan jou kant.

Probeer om ons meer inligting gee.

Groete

Penzoil3

Kan niks aflaai

Soos ek gesê het vir 'n paar maande. Ek attemptede om RIKOOOO voor kontak, al wat ek gekry het, was aandag te ons bedieners is fyn. Alles keer voor ek 'n aflaai, gratis of lid downloads beide kan kry.

Gebruiker-avatar
rikoooo
Administrateur wêreldwyd
Plek: SWITSERLAND
Kontak:

Kan niks aflaai

Ongeleesde pos by rikoooo »

Hallo,

In ons veelgestelde vrae het ons verduidelik dat ons downloads vanaf poort 8080 in plaas van poort 80 gegee word. Die eenvoudigste manier om te weet of u poort 8080 deur u firewall geblokkeer is, is om iets van Simviation.com te probeer aflaai, waarom? Omdat simviation dieselfde poort gebruik vir hul aflaaie, dus as dit nie met simviation en Rikoooo werk nie, is dit 100% seker dat u firewall die poort 8080 blokkeer. U moet die poort 8080 TCP / UDP oopmaak deur 'n reël by u firewall te voeg. .

Dan elke aflaai will work op ons webtuiste en selfs by baie ander webtuistes.

gelukkig vlug
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

Penzoil3

Kan niks aflaai

As iemand anders hierdie probleem rapporteer, vertel hulle om hul modem firewall instellings na standaard te herstel. My probleem was self toegedien.
Dankie
Sue

Post Reply

Keer terug na “Suggestion Box”