Wanware wat u sal uitwis FSX en FSXA

Het jy 'n paar terugvoer en insette te deel?
Moenie skaam wees nie en stuur vir ons 'n nota. Ons wil om te hoor van jou en streef daarna om ons webwerf beter en meer gebruikers vriendelik vir ons gaste en lede 'n wil.
gaste

Ongeleesde pos by gaste »

Ek laat weet dat daar twee stelle vliegdekskepe beskikbaar is in die sim-freeware-aflaaie op verskillende webwerwe. Die programme sal werk soos hulle veronderstel is, tensy u besluit om dit uit te vee. As u met die bedieningspaneel kies vir die verwydering, verskyn 'n venster en die groen tipe storm deur en u sal sien dat al die inligting in u lêers ontbreek. Ek het dit opgemerk die eerste keer dat ek twee jaar gelede gaan verwyder het en na hierdie skerm gekyk het en toe ek my vliegtuig sien, was al die 2 in die lys en vee, kon ek dit nie glo nie. Ek het die webwerf gekontak en hulle hiervan bewus gemaak en ek is verbode op die webwerf. Ek weet dit was nie die ontwerper of programmeerder nie, want ek het hul produkte gedurende 'n periode van tien jaar gebruik. Ek het dieselfde twee draers oor 'n periode van drie jaar probeer en ek het die lêers met die departement van verdediging nagegaan en daar is 'n malware genaamd sniperspy en 'n onbekende op hierdie oomblik kriptiese data. Sniperspy is 'n metode waar u die spyware op enige plek kan plaas en op die oomblik dat dit aangeraak word, kontak maak met die sender en u live en vorige aksies toon, asook al u inligting, insluitend kriptiese verborge data. Ek het u laat weet, want ons het almal soveel tyd daaraan bestee en dit is begin (myne in 3500. Ons het almal die spektrum deurgemaak om die program te maak wat dit bedoel is om te wees, en ons probeer altyd om die gemeenskap te laat weet. vir hul beskerming. Dit is hartseer omdat hierdie spesifieke produkte die beste is vir sims wat draers aanbetref. Ek het probeer om die skepper te kontak, maar tevergeefs. Neem 'n veilige vlug en wees bewus en wees veilig, en kyk na die aflaai wat kom uit moeilike gebiede van die wêreld. Ek is net een van die miljoene en 'n veteraan wat deur yahoo gekap is en siek is, sê vir jou: ek wens dat al hierdie krisis regoor die wêreld sou ophou. Rikoooo, dankie dat u ons almal 'n goeie plek bied om gaan en 'n gemeenskap wat 'n &% # @? !!!! B) gee.

Gh0stRider203

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

Eintlik is sniperspy is 'n afgeleë monitering-sagteware wat onafhanklik van enigiets anders.

Jy het niks om te back-up van hierdie eise?

archangelmj12

Ongeleesde pos by archangelmj12 »

Al wat jy hoef te doen is gaan na die webwerf en lees die data dis voorrade met die program, sy aanlyn is meer as 15 jaar, sy 'n program wat gebruik word deur baie organisasies, sommige selfs in die wet. Dis hoekom ek uitgestuur die waarskuwing nie, maar as daar 'n twyfel laai die mees bekende draer onlineline, soos ek gesê het vroeër, sy nie al die afskrifte, en i dont weet van iemand anders as die program i gespesifiseerde aan die spioen fyn. Ek het gedink dit sal beter wees om mense deur middel van ervaring te waarsku eerder as sien vir hulself. Waarheid is thatsI kan jy dis verseker hoekom ek gewoonlik weerhou van blogging of hernasien op enigiets. As ek in 'n posisie om te bewys is geplaas, ek het om te naam produkte wat doen die skade, maar in hierdie geval ek weet dit wasnt gedoen deur die aanvanklike skepper van die program of programme. Spesifiek ek wou die webwerf te waarsku sodat dit nie mense weg te jaag. Ek is nie van plan om iets te plaas op julle webwerf, as 'n saak van 'n feit Ive is op julle webwerf sedert sy begin, hoewel im gelys as 'n nuwe lid. Ek het in 2008 of 2009. Ive het saam met Microsoft uit Seattle en hul Techs op kwessies en waarskuwings nie net vir MSFS maar enigiets wat loop deur middel van 'n Microsoft program en of netwerk dis gebeur net te werk wat loop deur middel van 98 PCT van die wêreld se rekenaars wees, en dis omdat sy dit groot van 'n probleem, want dat baie van die wêreld se rekenaars gebruik die MS programme. Nuff gesê.

Kyrelel

Ongeleesde pos by Kyrelel »

As jy wil hê mense moet duidelik van sekere downloads stuur, waarom ons nie te kenne gee wat / waar hulle in plaas daarvan om doelbewus vaag?

Post Reply

Keer terug na “Suggestion Box”