Empresas brasileiras, por guns!

Het jy 'n paar terugvoer en insette te deel?
Moenie skaam wees nie en stuur vir ons 'n nota. Ons wil om te hoor van jou en streef daarna om ons webwerf beter en meer gebruikers vriendelik vir ons gaste en lede 'n wil.
moisinho

Ongeleesde pos by moisinho »

Eu gostaria muito de ter um pacote de aeronaves da TAM (LATAM) para Fsx, um dos melhores pacotes que existe é o Ultimate Pack 777-200ER, eu gostaria muito de ter uma textura da TAM para esta aeronave (B777-200ER). 'N Qualidade dos addons aqui são incríveis, continuem trazendo isso para nós! Obrigado.

Ek het ook 'n pakket vliegtuie van TAM (LATAM) na Fsx, een van die beste pakkette wat in Ultimate Pack 777-200ER bestaan, ek wil regtig 'n TAM-tekstuur hê vir hierdie vliegtuig (B777-200ER). Die kwaliteit van die add-onHier is ongelooflik, hou dit aan ons! Dankie.

Dariussssss

Ongeleesde pos by Dariussssss »

Eerstens welkom by Rikoooo. Dit is regtig lekker om te hoor dat jy van daardie vliegtuigpak hou. Ongelukkig maak ons ​​dit nie add-ons. Wat beteken dat ons nie daarin kan voeg of iets kan verander nie. As daar foute is, kan ons dit regstel, maar dit gaan daaroor.

Tweedens ... Ek moet jou waarsku, dit is die Engelse Forum, dus moenie in ander tale posteer nie.

Weereens, welkom en geniet hier.

Groete

Post Reply

Keer terug na “Suggestion Box”