Carrier Ops

Dit is die plek om die video's wat in u vlugsimulator geneem is, te plaas, dus wees kreatief. :)
Gh0stRider203

Carrier Ops

Ongeleesde pos by Gh0stRider203 »

het tyd gehad om die Tomcat te vlieg

[Video]https://www.youtube.com/watch?v=vlAn6xN8fFU&t=498s[/ Video]

superskullmaster

Carrier Ops

Ongeleesde pos by superskullmaster »

Probeer dit met Dino se F-35.

Gh0stRider203

Carrier Ops

jy talkin 'n die-hard Tomcat fan, wat absoluut haat die F-35. maak nie saak hoe het dit (en dit is niks teen Dino as hy het 'n paar goeie dinge!). Ek het geen liefde vir die F-35 in RL of speletjies lol

superskullmaster

Carrier Ops

Ongeleesde pos by superskullmaster »

Wel, ek bou die Sentrum vleuel daarvoor, en terwyl dit is nie F-22 dit was nooit bedoel om te wees. Wanneer mense besef dat dit se manier van doen die missie is anders as nalatenskap vegters dan kan hulle 'n bietjie meer liefde daarvoor het. Kyk na dit op hierdie manier, die F-15 is vinniger deur ontwerp as die F-22 (as gevolg van stealth oorwegings), maar is nog steeds minderwaardig in elke opsig (behalwe reeks). Die B-1A was vinniger as die B-1B maar die B is beter in elke ander manier. So soms moet jy iets om ander te kry offer.

Gh0stRider203

Carrier Ops

Ek is ou mode 'n bietjie lol Ek sal 'n Tomcat man til die dag dat ek doodgaan nie. En terwyl ek soos die meeste Helos .... Ek is lief vir absoluut die aasvoël. beste van beide wêrelde in daardie baba (met 'n paar skoonheid gegooi in vir 'n Goeie maat).

Ek eerlik weet nie veel tyd te spandeer in enigiets anders as jumbo's lol

Post Reply

Keer terug na "Video's"