Avions Deisgn

Lockheed Martin ens ofereix Prepar3D v4 i v5 ara originals per a sistemes de 64 bits i VR compatibles. Prepar3D involucra els usuaris en formació immersiva en entorns realistes. Ideal per a instruccions comercials, acadèmiques, professionals o militars.
jimos
Missatges: 1
Registrat: 26 agost 2015, 08:39

Avions Deisgn

Publicació no llegida by jimos »

Hi ha algú que pugui dissenyar un avió de concepte per a la comunitat? Estic buscant algú per dissenyar un Turbo Prop de llarg abast Capaç de transportar càrrega / Pax a una distància de 3500 NM a una velocitat relativament alta. M'agradaria utilitzar això a Air Hauler 2 pel que el seu MTOW crec que no pot anar més enllà de 3 milions, potser, si algú em pot ajudar a fer-me saber, podem carregar-lo a Rikooo perquè tothom usi?

DRCW
Missatges: 86
Registrat: 08 de desembre de 2014, 09:37

Avions Deisgn

Publicació no llegida by DRCW »

Hola, Sí, puc ajudar-vos a utilitzar un avió existent que esteu utilitzant i mostrar-vos com podeu ajustar el fitxer cfg de l’aeronau per augmentar el rang i la velocitat del vostre avió. Si mai no heu obert un fitxer cfg abans de localitzar-lo, depèn de quina versió del P3D Tu tens. La versió 1,2 i 3 han d'estar dins del programa x (86) dins de l’ordinador. Si vostè té P3DV4 instal·lat es troba al vostre estàndard Carpeta d'arxius del programa sota Lockheed Martin. Ara necessito saber si el transportista és portàtil o de raig. Si és un puntal, he de saber si es tracta d’una versió turbo. Sense aquesta informació només puc dirigir-vos amb un exemple: agafaré un puntal de motor de 2 estàndards per a aquest exorció. Un cop obriu la carpeta Martin Lockheed, desplaceu-vos cap avall cap a simobjects, obriu i després trobareu el avióS carpeta, obriu-lo i cerqueu l'aeronau que vulgueu modificar. Un cop obriu la carpeta de l’aeronau que heu seleccionat, hi haurà un mercat d’arxius avions cfg . If this is the first time you have opened a cfg file, right click on it and open with "notepad" If the program claims you need permission to do so, then just click and drag the whole aircraft folder to your desktop so you can make the changes.

Aquest exemple que vaig treure del De Havilland Beaver DHC2

Pas 1: canviar el pes màxim

[WEIGHT_AND_BALANCE]
max_gross_weight = 5090 // (lliures) Incrementeu 5090 per 2000 pel que llegeix 7090
buit_p = 3410 // (lliures)

Pas 2 Augmentant el vostre rang

[GeneralEngineData]
engine_type = 0 // 0 = Pistó, 1 = Jet, 2 = Cap, 3 = Helo-Turbine, 4 = Rocket, 5 = Turboprop
Engine.0 = -0.15, 0.0, 0.0 // (peus) longitudinal, lateral, distància vertical del datum de referència
fuel_flow_scalar = 1.0 // Escalar el flux de combustible Per duplicar l'interval, canvieu 1.0 pel que llegeix 0.48
min_throttle_limit = 0.0 // Accelerat per cent mínim. Generalment negatiu per al convertidor de turbines

Pas 3 Augmenta la potència del motor

[piston_engine]
power_scalar = 1.0 // Escala de potència del pistó
cylinder_displacement = 109.4 / polzades cúbiques per cilindre
compression_ratio = 6.0 // Relació de compressió
number_of_cylinders = 9 // Nombre de cilindres
max_rated_rpm = 2300 // RPM nominal màxim
max_rated_hp = 450 // HP nominal màxim canvieu 450 a un nombre superior en aquest cas, vaig a afegir 200 h per tal que 450 es converteixi 650

Si necessites més ajuda, fes-m'ho saber

Publica resposta

Tornar a "Prepar3D v4 i v5 (64 bits) ”