Projecte Airbus A32x FD-FMC v1.55: no hi ha cap llista de SID / STAR al FMC

Lockheed Martin ens ofereix Prepar3D v4 i v5 ara originals per a sistemes de 64 bits i VR compatibles. Prepar3D involucra els usuaris en formació immersiva en entorns realistes. Ideal per a instruccions comercials, acadèmiques, professionals o militars.
CL38
Missatges: 18
Registrat: 30 de desembre de 2015, 15:44

Projecte Airbus A32x FD-FMC v1.55: no hi ha cap llista de SID / STAR al FMC

Publicació no llegida by CL38 »

Publico aquesta pregunta perquè no puc evitar problemes durant diversos dies.
El meu problema: després de la instal·lació del Projecte Airbus A32x FD-FMC v1_55 (programari descarregat de la biblioteca.avisim.net) quan llanço l'aplicació des de P3DVol gratuït _v4 amb un pla de vols gratuïts des de Niça-Costa Blava a Londres Heathrow i, després d'haver arrencat motors al FMC, no tinc la llista SID / STAR i el teclat FMC està inactiu.
He notat que el manual d'instal·lació del directori addon indica que aquest tipus d’incidents han de derivar d’una mala instal·lació de XMLTools3D.dll o d’una mala declaració al DLL.xml, però no veig l’error que vaig cometre a la meva instal·lació.

Que he fet:
: des dels mesos que passo 2 FSX Edició d'or a P3D v4; Abans havia instal·lat aquest projecte Airbus el FSX sense problemes i funcionava normalment;
- abans de migrar a P3D He desinstalat FSX i el meu addons;
- després de la instal·lació de P3D He reinstal·lat FSX (excepte Acceleració) per recuperar els avions continguts a FSX però absent en P3D, sense problema;
- He reinstal·lat i usat el paquet A320 Familly Mega de Rikoooo, no hi ha problema;
- He descarregat Project Airbus A32x v1_55 i l'he instal·lat seguint el manual d'instal·lació (instal·lació manual per a P3D v4); He notat algunes discrepàncies entre el manual d’instal·lació i l’arbre de programari
§5: I copied XMLTools3D.dll into C Programs Lockheed_Martin Prepar3D_v4
§5: I created the "Modules" folder in C Programs Lockheed_Martin Prepar3D_v4 on he enganxat LoggerX.dll
§7: The FD-FMC_database.kmz file was not in the FD_FMC folder but in FD_FMC Doc & Manuals; I copied it to the FD-FMC file;
§7: falta el fitxer FMC_Path.ini de v1.55, així que he recuperat el FMC_Path.ini de la meva versió anterior v1.0 i ho he copiat a la carpeta FD_FMC
§8.2: The DLL.xml file is in C ProgramData Lockheed Martin Prepar3D_v4; Afegeixo les dues declaracions especificades (XMLTools i LoggerX); al contrari del que s’indica, em pregunto si aquest fitxer es troba a la carpeta principal de P3D Com s'indica;
- I quan vaig llançar el meu vol lliure em vaig trobar amb el problema
- He utilitzat Project Airbus A32x 1_55 de FSX (la instal·lació és automàtica); He trobat problemes de 2 per no conèixer la despesa general amb ↑ 5 i cap FMC amb ↑ 7; que he solucionat mitjançant la instal·lació FSX Acceleració; i després el meu vol Niça> Londres amb SID / STAR va funcionar perfectament.
També hi ha una pista que pot ser important, és a dir, que quan faig servir FSX Tinc missatges de seguretat per acceptar XMLTools.dll com a programari de fitxers i confiança segura, missatges de seguretat que no tinc quan faig servir P3Dv4.

Si algú em pot dir com sortir d’aquesta mala situació P3D v4, estaria molt agraït.

Publica resposta

Tornar a "Prepar3D v4 i v5 (64 bits) ”