Instal·lació i descàrrega clàssica de 737

Lockheed Martin ens ofereix Prepar3D v4 i v5 ara originals per a sistemes de 64 bits i VR compatibles. Prepar3D involucra els usuaris en formació immersiva en entorns realistes. Ideal per a instruccions comercials, acadèmiques, professionals o militars.
Jopidioot
Missatges: 5
Registrat: 17 de gener de 2017, 23:02

Publicació no llegida by Jopidioot »

Després de descarregar i instal·lar, falta el radiostack. (només una caixa negra). Vaig comprovar el fòrum i vaig provar els suggeriments, també es va corregir el petit programa que esmentava, però encara sense cap resultat. També he baixat de nou i reinstal·lat, però no hi ha sort. L'avió funciona bé, però no hi ha ràdios.
No és possible corregir la descàrrega perquè funcioni després de la instal·lació?
Es va informar anteriorment, però no va tenir cap resposta / reacció.

Espero aconseguir-ho ara.

Salutacions cordials, Eef.

rikoooo
Administrador global
Missatges: 514
Registrat: 09 de setembre de 2011, a les 10:03
Lloguer: SUÏSSA
Poseu-vos en contacte amb:

Publicació no llegida by rikoooo »

Hola Eef,

Gràcies pel teu missatge,

He actualitzat aquest paquet, descarregueu-ne la versió més recent add-on, o si voleu corregir la ràdio per vosaltres mateixos, només heu de treure el fitxer 737-400.dll de la carpeta "Panell" del Boeing 737 classic, la ràdio apareixerà de nou.

feliç arrencada
Bon vols - Vols feliços

Erik - Admin

wayela
Missatges: 2
Registrat: 05 de desembre de 2018, 05:52

737 clàssic: es va estavellar P3Dv4

Publicació no llegida by wayela »

Hola Rikoo,
En primer lloc, un gran gràcies a vosaltres per la feina feta i els paquets impressionants que teniu P3Dv4. Vaig fer un gran salt FSX a P3D a finals de l'any passat, i vostès han estat una part important del meu ús del nou FS.
He descarregat feliçment el vostre paquet: Boeing 737 Classic Multi Livery Pack FSX & P3D - i al principi, tot va funcionar bé sense problemes. No obstant això, durant les darreres setmanes, cada vegada, mentre s'introdueix P3D, Carrego un dels clàssics B737s, P3Dv4 només es tanca completament, aproximadament 10 segons després que l'avió s'ha carregat i aparegui a la pantalla ............... Tot i que encara he estat descarregant altres paisatges i paisatges de la classe ORBX, no ho faig entén el que ha canviat. He tornat a descarregar la vostra versió actualitzada del paquet ............. però encara tinc el problema amb tots els 737 avions.

Hi ha algun suggeriment que em pugui ajudar ?? Disculpes per la pregunta tan llarga ....... :-)

Sinceres rgds
Wayne

wayela
Missatges: 2
Registrat: 05 de desembre de 2018, 05:52

737 clàssic: es va estavellar P3Dv4

Publicació no llegida by wayela »

Hola Rikoo,
En primer lloc, un gran gràcies a vosaltres per la feina feta i els paquets impressionants que teniu P3Dv4. Vaig fer un gran salt FSX a P3D a finals de l'any passat, i vostès han estat una part important del meu ús del nou FS.
He descarregat feliçment el vostre paquet: Boeing 737 Classic Multi Livery Pack FSX & P3D - i al principi, tot va funcionar bé sense problemes. No obstant això, durant les darreres setmanes, cada vegada, mentre s'introdueix P3D, Carrego un dels clàssics B737s, P3Dv4 només es tanca completament, aproximadament 10 segons després que l'avió s'ha carregat i aparegui a la pantalla ............... Tot i que encara he estat descarregant altres paisatges i paisatges de la classe ORBX, no ho faig entén el que ha canviat. He tornat a descarregar la vostra versió actualitzada del paquet ............. però encara tinc el problema amb tots els 737 avions.

Hi ha algun suggeriment que em pugui ajudar ?? Disculpes per la pregunta tan llarga ....... :-)

Sinceres rgds
Wayne

Publica resposta

Tornar a "Prepar3D v4 i v5 (64 bits) ”