tds_boeing_787_mega_pack

Lockheed Martin ens ofereix Prepar3D v4 i v5 ara originals per a sistemes de 64 bits i VR compatibles. Prepar3D involucra els usuaris en formació immersiva en entorns realistes. Ideal per a instruccions comercials, acadèmiques, professionals o militars.
volsimairbus
Missatges: 2
Registrat: 14 de maig de 2016, 09:27

tds_boeing_787_mega_pack

Publicació no llegida by volsimairbus »

hi allà
He descarregat aquest panell del 787 i he reescrit el fitxer del panell per obtenir el 3 crt
per desencadenar-la perquè puc moure-la a altres pantalles el problema és que les pantalles de descàrrega
desapareixen de la pantalla. no sempre la mateixa pantalla. de vegades funciona bé.
Hi ha algú que em pugui ajudar. Adjunto l'arxiu del tauler perquè tothom
es pot carregar en aquesta 787 i veure si fa el mateix
Arxius adjunts
Panell.txt
(8.43 KiB) Descarregat 126 vegades

Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

tds_boeing_787_mega_pack

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

Honestament home, he observat AMB TANT aquest avió I el Quality Wings 787 ... I, com a molt, no m'agrada gastar diners en avions, el QW787 val la pena.

ErikC
Missatges: 1
Registrat: 10 jul 2016, 01:56

tds_boeing_787_mega_pack

Publicació no llegida by ErikC »

Vies respiratòries de Kenya ???

julibib
Missatges: 1
Registrat: 03 de setembre de 2018, a les 14:49

tds_boeing_787_mega_pack

Publicació no llegida by julibib »

Gràcies a Déu! He trobat aquest lloc de conversa a rikoooo. Senyor, el meu problema està en el vostre paquet Mega 787, el meu simulador és P3DV4 tot funciona bastant bé, però, el 787-10RR no funciona bé com el dels altres avions, no cau amb solapes fins i tot el 10! i fa molt retallar de manera que l’aeronau no es pot moure al cel sobretot abans d’aterrar i així s’estavella. A més, l’aeronau no funciona bé en l’acceleració automàtica i els controls, com quan aixeco el jou, el jou s’enfila. l’avió més i es mou tan de pressa que serà molt difícil controlar l’avió, mateix quan em deixo a l’esquerra i a la dreta. de manera que és molt difícil controlar l’avió amb controls defectuosos. No puc aterrar l’avió amb solapes completes, l’acceleració automàtica dels avions s’eleva fins al 100% i l’avió baixa cap a baix a causa dels solts complets que provoquen pressió ascendent i es manté a l’altitud de Enfocament final, l'avió baixa cap a baix per mantenir-se en aquesta alçada i, per tant, s'estavella, de manera que el problema està en el control automàtic, no pot controlar els flaps, puja fins al 100% i els avions cauen a causa del descens descendent i el retall automàtic és molt. que no puc bancar l’avió, també provoca xoc i terra sense taps fins i tot al 100% de combustible.

Per tant, senyor, us demano que reviseu els mega paquets integrals Gen787 i RR de tots els avions 800,787-900,787-10-787, i hi ha problemes en tots els avions, però el 10-787 RR està fora de control, així que us ho demano humilment. senyor que faci canvis sobre la necessitat de tot aquest mega pack amb una actualització, especialment 10-XNUMXRR.

Especificacions de PC: Intel-i7-6700K, Windows 10 de 64 bits, Placa base - Gigabyte Technology Co. Ltd. G1.SNIPER M7-CF (U3E1)

Publica resposta

Tornar a "Prepar3D v4 i v5 (64 bits) ”