No es pot desenganxar!

Lockheed Martin ens ofereix Prepar3D v4 i v5 ara originals per a sistemes de 64 bits i VR compatibles. Prepar3D involucra els usuaris en formació immersiva en entorns realistes. Ideal per a instruccions comercials, acadèmiques, professionals o militars.
SkipperLP
Missatges: 4
Registrat: 19 d’octubre de 2018, 18:22

No es pot desenganxar!

Publicació no llegida by SkipperLP »

Hola nois

Així, en el meu P3D v3 he instal·lat alguns avions i escenaris.
Els paisatges funcionen perfectament, però tots els avions que he instal·lat fins ara no funcionen correctament.

No legitimo que no puc enlairar ... o quan em llevo, a pocs quilòmetres després de la pista.
Vaig intentar configurar la sensibilitat al màxim i al "gairebé zero" (Sry no estic segur de com es diu) fins al mínim. i màx ... Res ha canviat.
A l'aire, els controls estan funcionant a prop (o realment dur).
Just a terra els timons funcionen perfectament.

Amb aeronaus preinstal·lats de Prepar3d tot funciona bé.

Algú és un indea?
Gràcies per ajudar :)

SkipperLP
Missatges: 4
Registrat: 19 d’octubre de 2018, 18:22

No es pot desenganxar!

Publicació no llegida by SkipperLP »

ACTUALITZACIÓ: es va assabentar que el meu joystick està extremadament mal calibrat per a aquests avions. Establiu la "zona nul·la" a 1 i va millorar.
El MEU Joystick no arriba al final de l'eix complet, fins i tot a Null Zone 1.
Amb el meu teclat tot funciona.

gaztop
Missatges: 8
Registrat: 29 de gener de 2018, 16:41

No es pot desenganxar!

Publicació no llegida by gaztop »

Ajusteu el pes màxim de l'aeronau al buit. a continuació, proveu d’enlairar amb solapes mínimes.
Si surts de terra, el problema era el pes.

JackRiordan

No es pot desenganxar!

Publicació no llegida by JackRiordan »

1) A la barra de cerca de Windows 10, escriviu controlador. Feu clic a l'opció Configura els controladors de jocs USB. També podeu trobar aquesta opció al tauler de control de Windows situat al menú Dispositius i impressores.
2) Si apareix el controlador o el joystick, feu-hi clic i, a continuació, feu clic a Propietats. A les propietats, feu clic a la pestanya Configuració. Feu clic al botó de calibratge. Seguiu les instruccions per calibrar el dispositiu.
3) Obriu el vostre simulador de vol. Vés al menú d’opcions. Vés a les tasques de l'Eix. Assigna el teu Eix X a l'Eix Aileron. Assigna el teu eix Y a l'eix elevador. Assegureu-vos de marcar la casella per revertir-la. D’aquesta manera, tirant cap enrere sobre el pal eleva el pas (nas) de l’aeronau. Assigna els teus timons a qualsevol altre botó o dispositiu que vulguis utilitzar per a timons.
4) Vés al menú de calibració. Assegureu-vos que el mode de vol estigui ajustat a Normal. Restableix-los als valors predeterminats. Després d'intentar volar l'avió, ajusteu aquests valors segons calgui.
5) Tal com va mencionar Gaztop, aneu al menú del vostre combustible i càrrega útil i assegureu-vos que no porteu massa combustible ni càrrega.
6) Abans d’enlairar-se, és millor seguir una llista de verificació de l’aeronau. Si no en teniu, google one i seguiu-lo.
7) Si aconsegueu enlairar-vos, però us trobeu enrere de forma contundent sobre el pal per mantenir el nas cap amunt, heu d’assignar claus per a la retallada de l’ascensor (cap avall) i l’ajust de l’ascensor (cap amunt). Assegureu-vos que teniu la repetició al màxim perquè només teniu premut el botó per retallar.

Luciad10
Missatges: 1
Registrat: 21 de març de 2019, 10:03

No es pot desenganxar!

Publicació no llegida by Luciad10 »

SkipperLP va escriure:ACTUALITZACIÓ: es va assabentar que el meu joystick està extremadament mal calibrat per a aquests avions mutuelles TNS. Establiu la "zona nul·la" a 1 i va millorar.
El MEU Joystick no arriba al final de l'eix complet, fins i tot a Null Zone 1.
Amb el meu teclat tot funciona.
Però també podeu optar per un joystick si el joystick no és adequat per a diverses manipulacions que coneixeu.

Publica resposta

Tornar a "Prepar3D v4 i v5 (64 bits) ”