Interruptor d'ignició familiar A320

Lockheed Martin ens ofereix Prepar3D v4 i v5 ara originals per a sistemes de 64 bits i VR compatibles. Prepar3D involucra els usuaris en formació immersiva en entorns realistes. Ideal per a instruccions comercials, acadèmiques, professionals o militars.
3201907
Missatges: 5
Registrat: 30 de maig de 2018, 02:16

Publicació no llegida by 3201907 »

Hola!

He utilitzat la descàrrega de la família A320 FSX per al passat, aproximadament, dos anys sense problema.

Recentment he actualitzat a P3D v4.3 and while the planes load, the "ignition switch" will not turn whatsoever. So, I cannot start the engines.

Qualsevol informació sobre això o ajuda?

GRÀCIES!

rikoooo
Administrador global
Missatges: 519
Registrat: 09 de setembre de 2011, a les 10:03
Lloguer: SUÏSSA
Poseu-vos en contacte amb:

Publicació no llegida by rikoooo »

Hola,

Acabo de fer una prova i tot funcionava bé, tot i així, he utilitzat l’interruptor d’encesa del panell 2D en lloc del cockpit virtual, prova com jo i s’hauria de resoldre el problema. CTRL + E també farà el truc

feliç arrencada
Bon vols - Vols feliços

Erik - Admin

3201907
Missatges: 5
Registrat: 30 de maig de 2018, 02:16

Publicació no llegida by 3201907 »

Erik,

Ho intentaré aquesta nit o demà. Mai vaig pensar en utilitzar el panell 2D; Em vaig oblidar de jajaja

I did "map" the switch with a simple click of the 'I' key on the keyboard for Master Ignition Switch (On) but there isn't an option to map a key to turn it off. However, I could care less if It switches to "off" anyway.

Una última cosa, i sobre la família A320, però no sobre l’interruptor: in FSX les càmeres eren zoomables amb la barra espaciadora i la roda del ratolí. Ara només hi ha diverses vistes de la càmera P3D v4.3 De nou, no fa res de funcionar, per exemple a FSX Vaig poder reposicionar les càmeres alarines (exteriors) tant amb el zoom del ratolí com amb les tecles Control / Majúscules / Enter. Alguna substitució per això? Vegeu la foto adjunta. Dins FSX Vaig poder fer servir la roda del ratolí per ampliar i després fer servir les tecles Control / Majúscules / Enter per moure la càmera cap avall al motor. En essència, vaig fer les pròpies visualitzacions de les càmeres i, a continuació, continuava guardant el vol perquè les càmeres no es restablissin.

Gràcies per l’ajuda amb l’interruptor. :)
Greg

Publica resposta

Tornar a "Prepar3D v4 i v5 (64 bits) ”