Un souci avec P3D V4

Lockheed Martin ens ofereix Prepar3D v4 i v5 ara originals per a sistemes de 64 bits i VR compatibles. Prepar3D involucra els usuaris en formació immersiva en entorns realistes. Ideal per a instruccions comercials, acadèmiques, professionals o militars.
bobobo
Missatges: 10
Registrat: 19 de juny de 2011, 10:59
Simulador més utilitzat: FSX
Lloguer: Mantes la Jolie

Un souci avec P3D V4

Publicació no llegida by bobobo »

Bonsoir o bonjour à tous,

Je viens de faire l'accisition de "P3DV4 Professional "etant done que j'en avait assez des" Bug à répétition "sur FSX, et on peut dir que j'en galère lourdement car la moitier de mes Addon ne sont pas compatibles ... mais pas graves.

Donc je rencontre un souci un peut particulier ... et "Oui encore du PMDG!". El PMDG 737 fonctionne correctement, també el QW787, també el PMDG 777-200 200LRF i l’extensió 777-300. P3D ne fonctionne pas correctement.

Donc plus l'explication s'impose, vol type Paris - Réunion, quand je lance P3D tot està funcionant al menú d'accés "OK", seleccionant l'aeroport del departament "OK" (En el cas de prendre T2G - LFPG, es desviarà els adeptes de Jetstream Design LFPO més la versió FSX n’est pas compatible P3DV4 et plus d'argent pour le moment), plan de vol "OK", AI Traffic "OK", ActiveSky "OK", selecció de l'avió "PMDG 777-300 AF" "OK". Et la c'est la catastrophe ... au lancement du vol "Absence de barre de chargement!". Rien ne se passe, mais vraiment rien.

Alors que pour tout les autres vols tot ce passe bien. J'ai un "BLACK WINDOWS DE P3DV4! ", J'ai aussi testé amb lancement en un PMDG737 o en un A330 de BlackBox Simulation, després de canviar d'avió més ... rien, Rien, RIEN! P3DV4!

Donc j'ai tout désinstaller, et réinstaller. Podeu contactar amb l'assistència PMDG ... heu fet setmanes 2. Contacte Prepar3D suport ... els que no em donen ni un lien de Mise a Jour mais rien et faient toujours le même soucis (il no té notificador en passant que souc de nombreux soucis amb PMDG de cap passant dans la mesure du possible, mais que pas de 120 € les addons merci mais je veux en profité), per tant, jo me tourne vers la communauté.

Les preguntes:

_Quels són les causes possibles de ce soucis?
_Bien sur comment le réglé?
El comentari que això fa que és que els PMDG 777 només afecten i passen les altres?

A més d’informació sobre el PC i et P3DV4

Processador AMD Ryzen 5 2600 (3.9Ghz)
VGA Gigabyte GTX 1650
8GO DDR4

P3DV4 Professional à jour
PMDG 737 avec correctifs
QalityWing 787
BlackBox Simulation A330 A340 Pròleg
PMDG 777 avec correctifs
FSDG: Maurici, Réunion, Mayotte
JetStream Design: Nantes
JustSim: agradable
Taxi2Gate: LFPG - Roissy
Tropical Sim: Martinica
Estudi Flightbeam: San Francisco

Je tiens à remercier ceux qui auront déjà pres le temps de lire mon post, aquells qui vont pourvoir m'aidé. Et je tiens à précisé que ce n’est pas pas de Black Gauges de PMDG (demanat que ja et passes souci ... enfin ...), és un BlackWindow de P3D sense barres de càrrega.

Merci, @plus les voyageurs!

Publica resposta

Tornar a "Prepar3D v4 i v5 (64 bits) ”