Concorde Historical Pack no es pot volar a causa de sacsejades i altres dinàmiques de vol

Lockheed Martin ens ofereix Prepar3D v4 i v5 ara originals per a sistemes de 64 bits i VR compatibles. Prepar3D involucra els usuaris en formació immersiva en entorns realistes. Ideal per a instruccions comercials, acadèmiques, professionals o militars.
S1vannah
Missatges: 7
Registrat: 07 de setembre de 2015, a les 21:57

Concorde Historical Pack no es pot volar a causa de sacsejades i altres dinàmiques de vol

Publicació no llegida by S1vannah »

Hola a tots! El nou Concorde continua vigent el greu problema de control i agitació durant l'enlairament. Aquest avió és infreqüent en aquest moment malgrat l'actualització de 7/20 .mdl. És un treball fantàstic i elegant! Si us plau, els desenvolupadors facin una altra ullada. No puc esperar a volar-ho! Salutacions!

PAUL1984
Missatges: 28
Registrat: 22 de maig de 2015, 18:52

Publicació no llegida by PAUL1984 »

Vaig trobar el mateix problema, també els motors apagats sense cap motiu i l’actitud d’11 + graus en punta de creuer i el COG no funciona. Un programari deficient per part de Rikoooo.
He tornat a la versió reelaborada de Concorde fins que tots els problemes es resolguin amb això.

rikoooo
Administrador global
Missatges: 519
Registrat: 09 de setembre de 2011, a les 10:03
Lloguer: SUÏSSA
Poseu-vos en contacte amb:

Publicació no llegida by rikoooo »

Hola, gràcies pel vostre comentari,
El problema aquí és que tinc altres usuaris que diuen que tot funciona bé, així que necessito que hi hagi més gent que vingui i m’expliqui si tenen problemes o no. Jo, personalment, no tinc un greu problema de control de sacsejades i control al moment de l'enlairament, no apaguen motors. Intento reproduir els vostres problemes sense èxit. Així doncs, estic pensant que els vostres problemes poden derivar d’un tercer add-on però no puc estar segur. A més, càmera EZdok add-on pot provocar sacsejades greus.
Bon vols - Vols feliços

Erik - Admin

PAUL1984

estic corrent FSX l’acceleració amb TOTS els avions afegeix complements de rikoooo perquè ÚNICAMENT són els més fiables.
He tret totes les altres addons (que em va portar més de 5 hores) i vaig instal·lar això addon i teniu el mateix problema, refutant la vostra teoria d'un tercer addon.

rikoooo
Administrador global

Hola,
Realment agrairia que si em poguessis enviar un vídeo amb aquestes sacsejades, m'ajudaria a depurar el problema. Però abans d’això, podríeu intentar enlairar-se amb el joystick desconnectat, utilitzeu el teclat al seu lloc. Així mateix, assegureu-vos de tenir la darrera actualització que he penjat aquest matí. Moltes gràcies

Ajuda'm a convertir-lo en un programari excel·lent
Bon vols - Vols feliços

Erik - Admin

PAUL1984

No faig servir un joystick per volar els avions FSX, sembla que s’havia ordenat l’apagada del motor, però el centre de gravetat encara no funciona, es manté al voltant d’un 24.7% en creuer quan hauria d’estar entre el 54 i el 55% en un creuer amb el COG al panell d’enginyers de vol armat, això a El gir manté els retrobadors il·luminats a mach 2 i fa que la velocitat caigui a causa de l'elevada actitud del nas al mach 2.04 @ 60,000 peus. Això és després de descarregar l'actualització que heu carregat aquest matí. No puc esbrinar què està malament tret que sigui una cosa que no sé sobre la configuració del COG. He arribat fins a descarregar una còpia del manual de funcionament de pilots de British Airways i l’he seguit fins a la carta d’acord amb Concorde SOP, el meu següent pas per obtenir consell serà contactar amb el capità Bannister, pilot de Concorde per obtenir consells per assegurar-se. No faig res malament.
Arxius adjunts
CONCORDEHISTORICPACK.jpg
CONCORDEHISTORICPACK.jpg (97.36 KiB) Vist 1996 vegades

S1vannah

Hola Eric. Thx pels vostres esforços aquí. És un gran afegit de Rikooo. Aquí està la meva experiència ...

Corro P3Dv3 i v5. (Variacions de 32 i 64 bits) S'instal·len les dues Concordes. A v3 sembla funcionar bé, sense sacsejades, però els ascensors són excepcionalment llargs i lents. A v5 tinc pistes de llargada molt llargues, també tinc els reescalfats, els remuntaments molt lents de nou, però funciona. Després d’uns 250 nusos comença a trontollar amunt i avall. Mentre es continua accelerant i guanyant altitud, la sacsejada empitjora considerablement. No tinc problemes de motor. Quan desaceleixo i baixo la sacsejada disminueix i de nou al voltant dels 250 nusos s’atura. Aquesta és una de les millors ofertes de Rikooo, així que espero que trobeu un remei. Moltes gràcies pel vostre interès. Intentaré enviar un vídeo ...

Tot el millor

Greg

S1vannah

S'ha intentat pujar 2 vídeos de Windows Media .mov. El portal Rikooo no tindrà cap format excepte JPG, JPEG, GIF, PNG, TXT, RTF, PDF, ZIP, TAR.GZ, TGZ, TAR.BZ2 ... thx.

rikoooo
Administrador global

Hola S1vannah, moltes gràcies pel teu temps i esforç,

Carregueu el vostre vídeo aquí https://vimeo.com/upload (Trieu "NO GRÀCIES" per a un compte gratuït) i envieu-me l'enllaç aquí. O envieu-me el vostre vídeo directament des de la pàgina de Rikoooo (envieu-me un missatge) https://www.facebook.com/RikooooSimu/.

Intentaré arreglar la majoria de problemes

PAUL1984: Gràcies per la captura de pantalla que també ajuda a visualitzar el problema amb el COG, aprofundiré en això.
Bon vols - Vols feliços

Erik - Admin

superskullmaster
Missatges: 19
Registrat: 30 d'abril de 2015, 01:35

Publicació no llegida by superskullmaster »

Tinc aquest problema jo mateix. No m'he arrebatat per això, es va suggerir que podria afectar-se al mòdul de precisió A2A. Si no ho és, potser hauria de fer alguns canvis.

Publica resposta

Tornar a "Prepar3D v4 i v5 (64 bits) ”