felicitacions ....

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
PAYSON
Missatges: 40
Registrat: 12 de setembre de 2016, a les 20:22

felicitacions ....

Publicació no llegida by PAYSON »

Kudos (i vull dir que per la rigorositat del significat) als constructors de la BT-67. Un artesà molt bonic per volar. Sempre (des de petit) vaig ser un gran fan de la C-47 (o del DC-3). Per anar a bord a Rikooo i trobar-lo s’ha modificat de totes les maneres correctes. En realitat vaig aconseguir que el meu desembarcament fos prou curt, vaig pensar que intentaria aterrar en un transportista en moviment. Es va oblidar d’alleugerir la càrrega, però la va enganxar. El rebutjat endreçat per cobrir la coberta completa es va enlairar i el va aconseguir. En tinc captures de pantalla, però encara no puc carregar-les aquí.
Rikooo, vostès tenen uns avions de transportistes molt bons. M'agradaria un A1 Skyraider FSX. N'hi ha un el 2004. No necessiteu que us digui ... "Seguiu bé". Sembla que sigui com a mínim la vostra segona naturalesa.
Salutacions, PAYSON / Keith

Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

felicitacions ....

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

Ja saben .... aquest és el problema UN amb aquest lloc Dang ...... Només es necessita una au a convertir-se en addictes lol ^ _ ^

Pel que fa a les captures de pantalla ..... ús http://prnt.sc/ :)He fet servir per aconseguir que els meus captures de pantalla per un temps. fins i tot es pot pujar matèria dreta des de l'ordinador a no

Dariussssss
Missatges: 163
Registrat: 27 de novembre de 2016, a les 17:52

felicitacions ....

Publicació no llegida by Dariussssss »

Hola, benvingut i moltes gràcies.

Igual que Gh0st dir, pot tornar-se addicte a aquest lloc, de la manera més positiva. :)

Un cop més, la benvinguda.

Salutacions

Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

felicitacions ....

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

Major problema que tinc és trobar el temps per gaudir de l'aeronau em baixo aquí lmao

Com es pot veure, radiografia està muntant meu erm 6, milla sàvia lol

Imatge

Said..all que això és 100% Me, utilitzant el 744LCF i 748F :)

Imatge

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam & Prepar3D fins a v3 ”