CLS DC-10-30F Review

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

CLS DC-10-30F Review

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

No mentiré, sóc fan dels ocells del motor 3. Sempre ho han estat. RARÀU a veure'm en qualsevol cosa amb motors de menys de 2.

Aquesta és una au molt agradable. ve amb una gran quantitat de lliures, detalls realment simpàtics, s'encarrega molt, però hi ha una mica de problema ...

Veieu que la gamma màxima d’aquest au és llistat com 6,600 mi; Max Fuel es mostra com 36,650 US gal; i el pes màxim de l'enlairament es mostra com a lliures 572,000.

Però, si mireu FSX... mostra el pes màxim brut com 558,000lbs i el combustible màxim permès com a galons 32,368, una diferència de galons 4,282.

En aquest moment estic fent un vol 6305.0 nm, i estic a punt 7% restant. He estat viatjant a Mach. 82 (que és la velocitat de creuer típica) als peus 35,000 i em vaig anar amb tancs complets. No cal dir ... no ho faré amb les hores restants de 4.5 sense haver de repostar ...

M’he enviat un missatge de missatgeria CLS per veure si són conscients d’aquest problema i estic esperant tornar a escoltar-lo.

Encara no he fet una aproximació a la ILS (no acostumada a aquest pilot automàtic, és un lol diferent), però no espero que sigui massa difícil de fer.

Fins ara, encara que .... donaria a aquesta au un simpàtic A (sí canviava la meva ment lol). Un cop he instal·lat el de Thomas Ruth des d’aquí, faré una ressenya d’aquest lol. Podria ser un dia o menys, ja que poques vegades realitzo menys d'un vol màxim quan es tracta de càrrega :)

Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

CLS DC-10-30F Review

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

L'ILS és bastant senzill en aquest ocell. Per descomptat que he utilitzat les dreceres de teclat, però encara no tinc resposta de CLS ....

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam & Prepar3D fins a v3 ”