Les aerolínies virtuals, si us plau ajuda!

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
JanneAir15
Missatges: 35
Registrat: 18 de febrer de 2017, a les 18:50

Publicació no llegida by JanneAir15 »

Hola! M'interessa aquestes aerolínies virtuals. Ja sé alguna cosa sobre ells, així que aquí és el que encara vull saber. Per tant, vull saber quins programes heu de tenir i, a continuació, si sabeu alguna cosa altres coses importants que hauria de saber dir-me. Però crec que això és tot. Oh! i si teniu algunes recomanacions de línies aèries virtuals, són benvinguts!

- JanneAir15

Dariussssss
Missatges: 163
Registrat: 27 de novembre de 2016, a les 17:52

Publicació no llegida by Dariussssss »

En primer lloc, hola i benvinguts al Fòrum.

Per al principi, necessiteu un simulador de vol. N’hi ha pocs i aquesta elecció depèn del PC que tingueu, més precisament de Microsoft Flight Simulators 2004 i FSX,X-Plane i P3D. Tots són de tipus minúscul, de manera que també cal pensar en aquesta part. Hi ha un sim de vol freeware, però això és seriosament dolent, així que no em molestaré fins i tot a explicar-ho.

Després, segons la companyia aèria, necessitareu alguns avions. L'últim és el client ACARS. Aquesta també varia d’una VA a una altra. Alguns tenen clients propis i personalitzats. Els que no, utilitzen majoritàriament clients molt antics i poc fiables

A part d'això, és possible que en necessiteu alguns add-ons per millorar alguns aspectes del vostre vol sim, però com he dit, això només és possibilitat.

Cel segur.

Salutacions

Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

Jo personalment suggeriria FSXTot i que, en aquest moment, haureu d’aconseguir-ho a través de Steam per obtenir el millor dels meus coneixements MS ja no suporta la versió del disc. Vaig a ser contundent ... El preu per a Steam Edition és un STEALL de manera fantàstica. He pagat $ 60 per FSX: Edició d’Or (Deluxe + Acceleration) Add-on) i ja pagueu molt menys. L’únic inconvenient no és que TOTS els payware funcionin, però, segons sé, és una breu llista.

De fet, sóc el propietari / director general d’American Airways VA i, si bé esteu benvinguts a comprar qualsevol avió de pagament que vulgueu, no necessitem que compreu aeronaus per formar part de la VA. SI tot el que tingueu / voleu és freeware, sóc genial amb això. Manera que ho vegi ... la vida pot ser una BCH TCH completa de vegades, així que per què fer-ne més d’una? lol

I'm a fairly laid-back guy. I try My best to work with My pilots, and I do offer certain rewards for those who are active (ranging from "monetary" bonuses to having an aircraft assigned to just them). We're actually based on en English (as in the county lol) site, and use their flight tracking software (which is very easy to use btw). Plus, I can supply you with all the freeware aircraft we use (though some of it is on here lol)

Mentre faig majoritàriament càrrega de llarg recorregut, ja que això és el que fa que la VA sigui el més $, deixo que Els meus pilots decideixin què volen fer.

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam i Prepar3D fins a v3 ”