documentació de les aeronaus

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
Dariussssss
Missatges: 163
Registrat: 27 de novembre de 2016, a les 17:52

Publicació no llegida by Dariussssss »

M'agradaria preguntar, espero que algú sap que ...

Tot per defecte, i molts avions payware tenen una gran quantitat de documentació, com llistes de control, la velocitat de referència i així successivament. Estic intentant durant mesos per trobar aquests per Thomas Ruth A330 / 340, i molts altres plans, però encara res. Així que, algú sap on trobar-lo?

Moltes gràcies per endavant.

Salutacions

Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

Doncs bé, sovint ús de Wikipedia per a la velocitat de creuer / altitud.

Espero que això ajuda per a la resta .. :)

https://tinyurl.com/airbusinfo

TAMBÉ comprova què FSX diu sobre el màxim de combustible / pes brut a la wikipedia, ja que el que hi ha allà tendeix a ser exacte. SI FSX no és el mateix, és una solució molt fàcil :)

Dariussssss

El principal problema i un dolor al ..... és això, durant el vol, quan s'acosti a la VNE, o la velocitat de pèrdua, la cinta NIC es posa vermella. No en TR A330 / 340. A causa d'això, no tinc ni idea d'on la velocitat de pèrdua de coses és, només puc endevinar. La llista de verificació en si no està donant aquesta informació, ni un de sol que vaig trobar.

Vaig poder desenterrar els documents CLS A340 ... però tinc seriosos dubtes que això és el mateix que amb TR A340.

Gh0stRider203

així honestament ... Vaig pel que puc trobar per l'ocell de veritat .....:)

com a la 747 (independentment de la qual cosa), tendeixo a fer 245 a sota de 10K a la sortida, a continuació, establir l'autotropa a qualsevol que sigui la velocitat de creuer en IAS, enfocament final que tinc a 135 ias

la velocitat de pèrdua és realment fàcil de descobrir! que es troba a l'arxiu aircraft.cfg ;)

Dariussssss

Trobat .... però de cap manera això és exacte.

flaps completament s'estanquen nusos de velocitat-120 d'un Airbus a340-500? : Ohmy:

De cap manera.

Gh0stRider203

és un tret llarg, però ja saps el que ... intentar aconseguir el agafador d'Airbus ... veure si ells t'ajudaran a terme! :)

Dariussssss

Després d'una mica de cerca a tot el You Tube, jo era capaç de trobar alguna cosa ..

A340-600, 160 nusos velocitat d'aproximació-170, amb la velocitat de pèrdua de ser just per sota de 160 nusos, la qual cosa és una gran llana .... No és estrany que vaig tenir un moment tan difícil d'aterrar aquesta cosa. A340s més petits ... la meva millor conjectura, 5 10-nusos de velocitat més baixa, però segueix sent bastant ràpid.

Algú té més informació sobre això?

Gràcies per endavant.

Colonelwing
Missatges: 106
Registrat: 31 de gener de 2016, 15:59

Publicació no llegida by Colonelwing »

limitació A340
Descripció: A340-500,600 Limitació de FCOM

https://www.scribd.com/doc/18775396/A340-Limitation

Dariussssss

Moltes gràcies home. Jo no era capaç d'aconseguir que a partir d'aquest lloc, hi ha manera que pagarà per això. No obstant això, jo era capaç d'excavar a terme en un altre lloc. De totes maneres, un de gran, molt gran, gràcies. No estava al corrent d'aquest document en absolut.

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam i Prepar3D fins a v3 ”